avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 661 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Creator de software care foloseste programe piratate
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Creator de software care foloseste programe piratate

"Teoretic" -vorbind: vreau sa fac un cd multimedia aditional pentru o carte: pentru aceasta am nevoie sa modific poze,filme,imagini 3d,etc. M-ar costa cam 6000 de euro sa am licenta pentru toate programele de care am nevoie. Intrebarea e daca exista un cadru legal pentru urmarirea programelor cu care s-a realizat un anumit proiect sau se face un control pe firma. Eu sunt student si Cd-ul il fac pentru un profesor de la facultate pentru o nota buna si o suma modica ce nu poate sa acopere toate licentele necesare.
Cel mai recent răspuns: ContSters478 , utilizator 23:58, 30 Decembrie 2007
uof....mi-e mila de tine....pe langa licentele pe care iti trebuie pe programe ...mai ai si imaginile si toate cele pe care sigur nu ai drepturi de autor...deci cam multe probleme de ordin legal...deci ai grija...incearca sa iei imagini fara copyright (royalty free in engleza) si cat vine vorba de programe...ce sa zic...
in loc de windows >>> linux ...
si apoi open source orice
sau daca chiar e
licenta de windows xp e doar 270 de lei si atunci ....restul ...de editare cdului tot open source :D fara licente...altcumva prea multe prbl! B-)
Incearca sa folosesti software open source si e gratis.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Licente programe si software titus_steel titus_steel Buna ziua , doresc sa infintez un srl , si vreau sa stiu pentru ce programe sunt obligat sa am licenta in afara de windows ? Gen abobe flash player , abobe ... (vezi toată discuția)