avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 453 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Clientii bancilor doresc medierea
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Clientii bancilor doresc medierea

Dupa cum stiti din presa majoritatea bancilor au reclamatii cu privire la Contractele aditionale aparute datorita OUG 50/2010.Atat in cazul clientilor de la Volksbank, precum si in cazul clientilor de la BancPost liderii acestor grupuri au cerut ....medierea conflictului.....se pare ca bancile refuza acest lucru.... [editat de admin]
Ce parere aveti?
Ultima modificare: Luni, 4 Octombrie 2010
Alin Popescu, administrator
Cel mai recent răspuns: Nicolae Dediu , Mediator 18:15, 22 Septembrie 2010
:DNormal ca refuza medierea.
Acest lucru ar insemna sa accepte ca sunt in culpa ceea ce nu este deloc convenabil. Asa cum ghemul care o ia la vale nu se opreste pana nu se desfasoara toata ata, odata incepute procedurile de mediere, acestea nu se vor opri decat dupa ce se va gasi o solutie de compromis atat pentru clienti cat si pentru banci.:banned:
L.C.
Ultima modificare: Miercuri, 22 Septembrie 2010
Laura Ciobeica, moderator
Ar fi bine sa se si ajunga la mediere, pentru ca publicitatea care o genereaza un astfel de conflict este enorm de mare. Pacat ca cei din presa nu au mai adaugat o sectiune care sa cuprinda si pașii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a contracta un mediator.
Din cate observ doar clientii Banc Post doresc medierea iar ceilalti s-au adresat unui avocat . Era mult mai ieftina o mediere atat din punct de vedere financiar, pentru ambele parti, cat si din punct de vedere mediatic, pentru banci. Deocamdata medierea sta pe tusa in acest caz atata timp cat bancile nu doresc sa recurga la mediere, de comun acord cu clientii, in conflictele rezultate din contractele bancare.
Conform art.85 alineatul 2 din OUG 50/2010....
(2) Pentru solutionarea pe cale amiabila a eventualelor dispute si fara a se aduce atingere dreptului consumatorilor de a initia actiuni in justitie impotriva creditorilor si a intermediarilor de credit care au incalcat dispozitiile prezentei ordonante de urgenta ori dreptului acestora de a sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, consumatorii pot apela la mecanisme extrajudiciare de reclamatie si despagubire pentru consumatori, potrivit prevederilor Legii nr. 192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator, cu modificarile si completarile ulterioare.

Am citit in mai multe acte aditionale(12 buc) in care se specifica clar....pentru rezolvarea litigiilor aparute intre client si banca se poate apela la mediere.Pentru a apela la un mediator autorizat puteti consulta tabloul mediatorilor autorizati afisat pe site-ul Consiliului de Mediere.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nedumerire act aditional iulicaa iulicaa buna seara, in AA meu scrie: \"Imprumutatul nu are la dispozitie un mecanism extrajudiciar de reclamatie si despagubire\" va rog sa-mi explice si mie ... (vezi toată discuția)
Act aditional contract de credit remus7003 remus7003 Buna. In anul 2008 am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca. In anul 2010 in baza OUG 50/2010 in luna septembrie am notificat banca in legatura ... (vezi toată discuția)
Oug 50/2010 logodnica logodnica Buna ziua, In articoul din WALL-STREET publicat in 03.09.2010, dl. Cristian Radu – Director Directie Managementul Retelei din cadrul Volksbank a ... (vezi toată discuția)