avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 620 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... alocatie monoparentala
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

alocatie monoparentala

Am 21de ani si am o fetita de 2 ani,sunt studenta si nu am nici un venit decat alocatia fetitei de 42 ron.am depun dosarul pentru alocatia de sustinere a familiei monoparentale in valoare de 70 de ron.avand in vedere ca nu am nici un venit as vrea sa stiu daca in situatia mea statul ma mai ajuta cu ceva ma refer la un ajutor social sau altceva.va rog respectuos sa ma ajutati sau sa ma indrumati.multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Oana Mitran-costache , Avocat 08:07, 1 Octombrie 2010
Prevederile legii sunt:
Monitorul Oficial, Partea I nr. 746 din 04/11/2008
Articol unic
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 105 din 24 octombrie 2003 privind alocatia familiala complementara si alocatia de sustinere pentru familia monoparentala, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 747 din 26 octombrie 2003, aprobata cu completari prin Legea nr. 41/2004, se modifica dupa cum urmeaza:

1. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 2. - Alocatia familiala complementara se acorda lunar familiei prevazute la art. 1, daca aceasta realizeaza venituri nete lunare pe membru de familie de pana la salariul minim net pe economie."
2. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 3. - Cuantumul alocatiei familiale complementare este de:
a) 50 lei pentru familia cu un copil;
b) 60 lei pentru familia cu 2 copii;
c) 65 lei pentru familia cu 3 copii;
d) 70 lei pentru familia cu 4 sau mai multi copii."
3. Articolul 7 va avea urmatorul cuprins:

"Art. 7. - Alocatia de sustinere se acorda lunar familiilor monoparentale, daca realizeaza venituri nete lunare pe membru de familie de pana la salariul minim net pe economie."
4. Articolul 8 va avea urmatorul cuprins: