Masina mea a fost lovita de alta masina, am fost la ARDAF am intocmit dosar amiabil, am dus masina la reprezentanta (EXISTA PE LISTA ASIGURATORULUI), au intocmit si trimis dosarul la Bucuresti spre aprobare si dupa o saptamana jumatate (cu masina desfacuta asteptand in service) reparatia este evaluata 7300 ron, iar asiguratorul despagubeste doar cu 5300 ron.
Sunt dezolat de bataia de joc pe care o traim in anii acestia. Am mai avut un accident de genul acesta prin 2005-2006 si atunci nu am avut probleme totul s-a rezolvat intre reprezentanta si asigurator (Asirom).
Pot sa fac altceva decat ce nu as vrea ... adica sa strang piesele desfacute de pe masina si sa incep sa colind service-urile cu speranta ca ma voi incadra in suma si masina va fi reparata corespunzator si nu stricata mai rau sau cu pise furate.
De unde pot sa stiu ca asiguratorul ma despagubeste corect in tara aceasta in care suntem cam bataia de joc a celor cu putere si bani ?
Va multumesc
Nici nu spuneam altceva ,problema e ca trebuie sa fie de acord si asiguratul cu repararea reperului distrus ,nu cred ca cineva va fi de acord sa i se puna o galeata de chit pe o aripa . Referitor la faptul ca in opinia dvs nu se poate inlocui u reper a carui deteriorare se constata dupa constatarea asiguratorului va inselati si aici , service-ul poate sa-si exprime punctul de vedere cu privire la deteriorarea reperului si daca el a avut ca si cauza accidentul. Credeti-ma ca am dreptate 100% eu de exemplu am obligat o societate de asigurari sa vopseasca o masina in intregime desi erau avariate doar citeva repere si asta pt motivul ca service-ul nu a garantat ca nu vor fi diferente de culoare, e adevarat in instanta. Mai mult acel asigurator a fost obligat si la plata de daune provocate de imobilizarea autoturismului pe o perioada de 6 luni. Nu le-a fost comod deloc suma e de aproximativ 15.000 ron.
Referitor la depasirea valorii reale nu cred ca este cazul 7.300 ron e o taxa de prima inmatriculare la acest moment.
Este adevarat ca societatile de asigurari incearca sa nu plateasca dar din experienta mea cind se ajunge in instanta NU AU NICI O SANSA , poate si pt motivul ca si judecatorii sunt participanti la trafic si au avut cel putin o "intimplare" cu asiguratorii cunoscindu-le tertipurile si practicile folosite pentru a nu plati sau a plati cit mai putin.
Revin sfatuindu-va sa initiati procedura concilierii si in 15 zile dati drumul la actiune in instanta sigur fiind ca in acest caz ii mincati de vii
Va multumesc pentru recomandari.
Vineri 15.10.2010, am depus (la sediul ARDAF Brasov) invitatia pentru conciliere cu termen de rezolvare 18-22.10.2010, in care solicit prezentarea modului de calcul al daunei, rediscutarea sumei si chiar disponibilitatea sa accept despagubirea anticipat urmad sa renegociez eu cu service-ul.
Orice varianta onorabila numai sa rezolvam urgent problema.
Consilierul de daune de la reprezentanta de asemenea mai rau m-a incurcat, am vazut corespondenta cu asiguratorul si este deplorabila
Cand au preluat masina in service era totul ca si rezolvat, dupa raspusul neconcludent de la asigurator imi spune vedeti cum va descurcati ... adica "sa ne platiti dumneavoastra diferenta si va reparam masina iar daca vreti masina inapoi nereparata, atunci trebuie sa platiti manopera de montare si demontare a piselor lovite, demontate pentru intocmirea devizului"...ca au demontat spoilerul si capota ca sa poata intocmi devizul.
Si pentru asta sta masina de mai bine de 2 saptamani ... trebuia sa merg cu ea lovita, asa cum era ......
Ma simt furat si inselat si nu mai stiu pe cine sa fiu mai suparat pe ARDAF sau pe EUROMOTOR Brasov, reprezentanta Renault care se poarta asa cu clientii la necaz. Am mai fost la ei si totul a decurs excelent, ... sper ca directorul care este un profesionist onorabil nu stie ce au facut oamenii in cazul acesta.
Deocamdata astep raspunsul de la ARDAF si incerc sa recuperez masina din service, ca sa imi pot desfasura activitatea
Multumesc inca o data pentru ajutor .... si va rog sa ma mai indrumati
Va multumesc pentru recomandari domnule "stelian67" si domnule "nucu$".
Cu sfaturile dumneavoastra, la momentul de atunci, am stiut cum sa procedez si am pastrat speranta. Acum s-a rezolvat si problema.
ARDAF m-a sunat pentru lamuriri si a trimis si aceste lamuriri in scris.
Conform celor comunicate de ei: suma anuntata anterior VMD = 1250 euro reprezinta valoarea maxima de despagubire, bani pe care ii primesti si nu ii mai intereseaza ce faci tu cu masina, iar in cazul in care repari masina si prezinti facturile si masina reparata la asigurator se accepta pentru despagubire 1670 de euro (cu 31% mai mult decat suma anuntata anterior, la prezentarea devizului de catre service).
Deci ARDAF a raspuns favorabil solicitarii de conciliere si confirma ca se accepta pentru reparatie, suma propusa de reprezentanta Renault.
In conditiile acestea si tinand cont ca in cele 2 saptamani de stationare in reprezentanta Renault Brasov, a disparut bara spate a masinii care nu era foarte avariata, apare evidenta hotia si lipsa de profesionalism a angajatilor Euromotor Brasov sau sa fie ... prostie, dezinteres sau multe interese?!
Va multumesc inca o data.