Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Sunt angajata la o societate comerciala, am descoperit in dosarele de "corporate" ale firmei diverse probleme si am fost "investita" cu obligatia rezolvarii lor:
1/ A expirat mandatul adiministratorului
2/ A expirat sediul social (contractul de imprumut de folosinta incheiat intre adimnistratorul societatii ca pers fizica si societate)
3/ a expirat punctul de lucru (care ulterior trebuie radiat si deschis un alt punct de lucru nou)
4/ Inregistrare punct de lucru nou
Va rog sa imi spuneti care sunt actele care trebuie depuse la registrul comertului, care dintre acestea trebuie sa fie semnate de un avocat/jurist, care sunt termenele de depunere si care ar fi amenzile pe care trebuie sa le plateasca firma pentru neregulile de mai sus.
Mentionez ca nu am calitatea de jurist/avocat si ca trebuie sa ma ocup de ambele firme ale sefului meu (la una este asociat unic iar la cealalta este asociat cu tatal sau).
certificat fiscal de la primarie ca spatiul are impzitele platite.
Nu există aşa ceva. Este irelevantă situaţia obligaţiilor de plată la bugetul de stat.
Se confundă ori cu adeverinţa de rol, ori cu certificatul de sediu.
Sediu social
just.rain
Daca o firma isi muta sediul social dintr-un birou in altul, dar la aceeasi adresa (in aceeasi cladire), trebuie facute formalitati suplimentare (hot aga), sau ... (vezi toată discuția)