avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1116 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... suspendarea cartii de munca imi afecteaza la dosarul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

suspendarea cartii de munca imi afecteaza la dosarul de indemnizatie ?

sunt gravida in 29 de saptamani si sunt in concediu medical iar pt ca nu am dus concediul in 24 de ore la serviciu sa il inregistreze la casa de asigurari cei de la birouri mi-au spus ca imi suspenda cartea de munca pe perioada concediului medical ......suspendarea carti de munca nu imi afscteaza la dosarul pentru indemnizatia copilului ?...si ce ar trebui sa fac? ...eu mai am doua saptemani si intru in prenatal adica dupa medicalul acesta
Cel mai recent răspuns: oana cali , utilizator 14:22, 29 Octombrie 2010
asa stiam si eu ca medicalul se duce pana pe data de 5 a lunii urmatoare dar ei tot insista ca s-a schimbat legea medicalelor de anul acesta si trebuie adus in 24 de ore sa fie depus la cas
De aceea v-am si recomandat sa sesizati Casa de Asigurari de Sanatate.
oana cali a scris:

asa stiam si eu ca medicalul se duce pana pe data de 5 a lunii urmatoare dar ei tot insista ca s-a schimbat legea medicalelor de anul acesta si trebuie adus in 24 de ore sa fie depus la cas