avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1106 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... suspendarea cartii de munca imi afecteaza la dosarul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

suspendarea cartii de munca imi afecteaza la dosarul de indemnizatie ?

sunt gravida in 29 de saptamani si sunt in concediu medical iar pt ca nu am dus concediul in 24 de ore la serviciu sa il inregistreze la casa de asigurari cei de la birouri mi-au spus ca imi suspenda cartea de munca pe perioada concediului medical ......suspendarea carti de munca nu imi afscteaza la dosarul pentru indemnizatia copilului ?...si ce ar trebui sa fac? ...eu mai am doua saptemani si intru in prenatal adica dupa medicalul acesta
Cel mai recent răspuns: oana cali , utilizator 14:22, 29 Octombrie 2010
oana cali a scris:

ieri am dus medicalul la serviciu si directoarea mi-a zis ca imi inchide cartea de munca pt ca am dus concediul prea tarziu iar cei de la casa de asigaurari nu o sa mi-l mai primeasca si o sa pierd indemnizatia pt. copil de 2 ani ,concediul meu e eliberat cu data de 21 .10.2010. si acum imi cer si declaratia care am semnat-o la doctor iar eu nu o am ca nu mi-a data-o si azi trebuie sa ma duc sa o cer eu nu stiu ce sa fac ce vina am eu ca doctorul mi-a dat concediul tocmai miercuri seara va rog ajutati-ma sunt disperata

Din moment ce concediul medical e pe luna octombrie 2010 , iar inchiderile pe acasta luna se efectueaza in noiembrie, nu vad cum nu mai primeste casa de asigurari concediul medical. Abia in noiembrie se fac declaratiile catre casa de sanatate mai exact pana pe data de 25 ale lunii urmatoare. ( declaratia lunii octombrie se poate depune pana pe 25 noiembrie.