Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am fost chemati in garantie intr-o actiune in rezolutiunea unui contract de vanzare-cumparare.
Cumparatorul a cumparat de la vanzator un ATV, pe care a montat o alarma. ATV-ul a functionat cu alarma cu tot 5 luni, dapa care nu a mai pornit. Vanzatorul refuza sa acorde garantie deoarece cumparatorul si-a pus alarma fara sa-l intrebe si spune ca defectiunea este din cauza alarmei.
Noi am montat alarma, care este certificata RAR.
Cumparatorul cere rezolutiunea contractului si restituirea pretului platit vanzatorului. Tot cumparatorul ne cheama in garantie, sa-i platim noi ATV-ul daca nu i-l plateste vanzatorul.
Nu ne-am infatisat la primul termen. Ce trebuie sa depun la urmatorul termen: intampinare? Si ce sa cer?
Putem fi scosi din cauza inainte ca judecatorul sa se pronunte asupra actiunii principale in rezolutiunea contractului?:-/
Ce sa invocati ma indoiesc totusi ca ati putea stabili ori dv., fara cunostinte de specialitate, ori noi, fara cunostinte exacte despre dosar...
Intampinarea ar trebui depusa, poate chiar sunteti in termen, nu se stie, daca nu, e catalogata note scrise, dar tot va foloseste.
Trebuie sa aflati din timp, inainte de termenul de pe 25, ce s-a intamplat in dosar la termenul anterior: s-au propus probe sau nu etc.
Intampinare
LIA_MAX
AM DE FACUT O INTAMPINARE IN CARE VREAU SA MA FOLOSESC DE ART.3 DECRET 167/1958 V-AS RUGA SA MA AJUTATI CU FORMULAREA CORECTA NU STIU CUM SA MA EXPRIM IN ... (vezi toată discuția)