Bună seara. Aş dori să-mi expun pe scurt nemulţumirea vis-a-vis de Electrica. Începând din luna aprilie-mai, la noi (Satu Mare) cu toţii am avut surpriza să ne trezim cu facturi emise pe perioade mai mici sau mai mari de zile Când ne vine pe 14 zile, pe 45, 16, într-un cuvânt, de-abia plătim una, că ne vine alta.
Mă întreb, oare au dreptul cei de la conducere să emite facturi după bunul lor plac? Eu ştiu că facturile se emit o dată pe lună.
Consumul de energie electrica se factureaza in doua moduri:
Factură prezumat la 2 luni (a variat si la mine in anumite perioade, dar niciodata 2 facturari/luna), pe baza consumului mediu sau pe baza consumului mediu declarat de client în convenţia de consum.
Factura de regularizare la fiecare 6 luni, dupa citirea indexurilor.
Sunteti indreptatita sa primiti explicatii de la furnizorul local asa ca ar trebui sa faceti o sesizare in acest sens.
Verificati clauzele din contractul de furnizare inainte de a face orice sesizare.
L.C.
Treaba e ca nu cred ca au semnat prea multi vreun contract nou de cand a intrat in vigoare aberatia asta a lor numita sistem de facturare.
De fapt, majoritatea nu cred ca au semnat nici un fel de contract de cand exista ENEL, ca noi doar aveam energie electrica dinainte sa se aleaga praful de compania nationala.