Din cei 4 actionari ai unei soc comerciale unul doreste sa iasa. Nu avem datorii la stat,iar firma este infiintata din luna decembrie anul trecut. As dori sa stiu ce acte sunt necesare pt ca asociatul sa iasa din firma. Multumesc.
Hotarare AGA plus contorul aferent in vederea publicarii in Monitorul Oficial, act constitutiv actualizat, cerere de inregistrare tipizata. Actele le puteti intocmi la avocat, notar, la serviciul de asistenta din cadrul registrului comertului.
Cesionarea partilor sociale se face prin inregistrarea, la Oficiul Registrului Comertului, a unei Hotarari a Asociatilor, Actului Aditional si al Actului Constitutiv actualizat. Hotararea si Actul aditional vor cuprinde toate elementele Contractului de cesiune. In prima faza se va depune Hotararea la ORC in vederea publicarii in Monitorul Oficial. Dupa expirarea a 30 de zile de la data publicarii, in faza a doua, se vor depune celelalte acte mentionate mai sus, Deasemenea, in faza a doua se vor depune si urmatoarele acte:
- declaratie pe propria raspundere a noilor asociati (in cazul in care vor exista asociati noi) din care sa reiasa faptul ca indeplinesc toate conditiile legale pentru a fi asociati si/sau administratori in societate
- specimen de semnatura pentru noul administrator (daca este cazul)
- este posibil sa vi se solicite si Certificat de atestare fiscala de la finante
- Cerere de inregistrare (formular tip ONRC)
- taxe de registru
Documentele sus enumerate pot fi intocmite la notar, la Camera de Comert sau la Registrul Comertului.