avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 748 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Amenda viza de flotant
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Amenda viza de flotant

Sunt student in anul 1 in constanta si am primit intr-o seara amenda pentru viza de flotant...politistul nu s-a legitimat cand m-a oprit pe strada....ca urmare nu stiu cum il cheama si nu inteleg mai nimic din ce scrie in procesul verbal primit.Nu am semnat procesul verbal sa il pot contesta dar nu stiu ce sa scriu sa pot scapa de amenda....nu stau la camin stau la sora mea si nici nu stau 15 zile consecutiv.Este posibil sa pot scapa de amenda daca mentionez ca nu stau 15 zile in constanta?Sau dak spun ca stau 2 -3 zile maxim in vizita cand la sora mea cand la varul meu...asi putea scapa? Si vreau sa mai stiu daca ar putea exista consecinte de pe urma contestatiei.Multumesc si asi vrea daca se poate sa raspundeti cat mai repede la intrebare ca sa nu treaca perioada de 15 zile.
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 03:56, 29 Noiembrie 2010
Nu are legatura/relevanta timpul cat intentionati sa locuiti in oras ,in raport de eventualele motive temeinica care eventual va indreptatesc sa contestati PV
Daca apreciati sanctiunea aplicata netemeinica,in termen de 15 zile de la comunicare,contestati PV la judecatoria responsabila locatiei unde a fost constatata si consemnata contraventia
Analizati respectarea disp art 16,17.19.34 din OG nr 2/2001
Viza de flotant se aplica persoanelor care, din diferite motive, locuiesc in alta parte decat acolo unde au domiciliul stabil (muncitori sezonieri, elevi, studenti, persoane care locuiesc in gazda etc.)
Resedinta se inscrie in actul de identitate la cererea personei care locuieste mai mult de 15 zile la adresa la care are locuinta secundara.
Deci timpul cat locuiti are mare importanta, nu cum vi s-a sugerat mai sus.