avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 174 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Cum se transforma un post din contractual in functie ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Cum se transforma un post din contractual in functie publica? Care sunt pasii?

Ma numesc Oana Popa lucrez la o institutie bugetara serviciu deconcentrat.Mentionez ca institutia unde lucrez este ordonator tertiar iar ordonator principal este Ministerul. Sunt pers contractuala si vreau sa transform postul in functionar public. Lucrez ca referent resurse umane am vechime in specialitatea studiilor 2 ani,licentiata in administratie publica studii Bolognia iar anul acesta termin si masterul.Ma intereseaza daca mai intai trebuie sa iau avizul de la anfp...in ce consta acest aviz?...sau trebuie sa cer aprobarea Ministerului de transformare a postului? Care sunt pasii?
Trebuie sa mai dau un examen cu un reprezentatnt de la ANFP? sarcinile din fisa postului sunt in totalitate cu prerogative de functie publica.
M-as putea incadra la gradul de asistent treapta I cu vechmea de doi ani?
Astept raspunsul d-stra care imi este de mare ajutor. Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 21:22, 8 Decembrie 2010
Numai in cazul in care institutia respectiva scoate postul in cauza la concurs.
Care post sa il scoata la concurs?
este vorba de postul meu care este ocupat de mine referent de specialitate compartiment resurse umane pers contractuala?