avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 334 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE

in data de 3.12.2010 am comandat pe un site care gazduia un magazin online un produs care avea pretul stabilit la 5 la suta din valoarea lui,mentionez ca si acum dupa ce au fost anuntati si a trecut aproape o sapt de la comanda produsul se afla pe site la un pret de cam 7 la suta din valoarea lui iar in momentul comenzi produsul era disponibil in stoc conform site-ului,cand m-am prezentat la sediul firmei pentru a cere lamuriri despre comanda facuta de mine mi-sa spus ca produsul nu este in stoc,nu mi-sa spus ca este ogreseala sau ceva de genul asta dar eu avand deja eliberata factura proforma de la produsul respectiv,intrebarea mea este urmatoarea,atata timp cat un agent economic incearca sa vanda ceva ce nu detine,iti emite si instiintare de plata,iti ofera ca modalitate de achizitionare plata online nu constituie infractiune,atata timp cat platesti ceva sau esti instiintat ca trebuie sa platesti ceva ce agentul comercial spune ca nu mai detine sau nu se stie daca l-a detinut vreodata,mai mentionez ca mi-a fost anulata fara drept, confirmata la insistente, anulata si apoi iar confirmata comada la insistentele.VA MULTUMESC
Ultima modificare: Joi, 9 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
Cel mai recent răspuns: frank_kvitta , utilizator 15:53, 12 Decembrie 2010
marioshik a scris:

eumarian a scris:

Sigur ca da, "instanta europeana" este solutia pentru a primi fortat ceea ce nu puteti obtine benevol la un pret ridicol. Ati putea examina daca nu este incidenta in cazul dumneavoastra si Conventia ONU impotriva crimelor de genocid, caz in care puteti sesiza Curtea Internationala de Justitie de la Haga pentru o solutionare rapida. Parerea mea.
Nu am pretentia sa primesc nimik la un pret ridicol d-nul Marian dar nu credeti ca de cam multa vreme suntem bataia de joc al unora dintre comercianti de pe piata romaneasca cel putin,daca d-voastra sunteti limitat si va ganditi doar ca vreau sa primesc ceva la un pret ridicol va inselati,vad ca incepeti sa ma ironizati, va doresc sa aveti de aface numai cu genul asta de comercianti sa vad daca incercati sa faceti ceva sau va lasati in voia sortii,si nu vreau sa primesc nimic fortat ca nu am talharit pe nimeni si nici nu am bagat mana in buzunar la nimeni,iar pretul ala ridicol nu i-a fortat nimeni sa-l afiseze,nu?De ce am impresia ca aveti o varsta inaintata si poate nu va dati seama ca suntem aproape in 2011,adica nu mai stam la coada 2 zile sa cumparam ulei cu ratia.



in Romania daca nu sunt sesizari,si de multe ori chiar daca sunt,lucrurile merg spre defavoarea noastra.

dupa cum zice domnul avocat,poate fi vorba de dol..se vede clar asta..numai ca cel mai bine este sa sesizati OPCul,in instanta va dura foarte mult
avocat_lascoschi@yahoo.com a scris:

Nu, domul Marin nu este batran.
Problema este cu legea si cu practica judiciara.Si practica judiciara se bazeaza pe lege.

Eu va impartasesc nenultumirea dar lucrurile sunt mult mai complicate decat par...
Deci cel mai bine ar fi sa deschid un proces civil iar ca daune interese o sa cer cuantumul amenzilor aplicate de ANPC (daca dansi vor considera ca se impun ),astept inca solutionarea de la dansi,cred ca asa ar fi cel mai corect,va multumesc tuturor pentru raspunsurile date si pentru ca ati avut rabdarea sa ma ascultati.
Ultima modificare: Sâmbătă, 11 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
Insusirea cuantumului amenzilor in urma dolului ... eu zic ca e perfect si putem sa ne felicitam ca l-am facut pe dl. marioshik sa inteleaga :)) Sa ne spuneti si noua ce raspuns primiti de la ANPC, va rog:)
;eumarian a scris:

Insusirea cuantumului amenzilor in urma dolului ... eu zic ca e perfect si putem sa ne felicitam ca l-am facut pe dl. marioshik sa inteleaga :)) Sa ne spuneti si noua ce raspuns primiti de la ANPC, va rog:)
Daca nu sunteti atent la o discutie de ce mai comentati d-nule Marian am depus plangere pentru anulare comenzii in mod abuziv(adica fara consintamantul meu) si pentru practici comerciale incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii adica legea 363/2007,asa ca va rog din nou sa fiti mai atent la o discutie atunci cand comentati pe marginea ei;)
Iata raspunsul acelei firme,mentionez ca nu am adus modificari acestuia cu mentiunea ca am modificat numele acelei firme pentru a nu fi acuzat de mai stiu eu ce:

Buna ziua,

Va multumim pentru sesizare.
Ne cerem scuze inca odata ca nu putem onora aceaste comanzi din cauza lipsei produsului in stoc.
Ne permite totusi sa va amintim ca:
“ Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul S.C. XXXXX IT S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.”

Va multumi pentru intelegere,
O zi buna va dorim
Acum va mai intre eu dc produsul a fost aratat ca si indisponibil de pe data de 11.12.2010 in conditiile in care eu am primit acest raspuns pe data de 07.12.2010 iar in data de 03.12.2010 cand a afost facuta comanda produsul era "in stoc furnizor" sau vi se pare ceva normal ca un comerciant sa afiseze "la raft" un pret de 10 ori mai mic la un produs bazanu-se pe faptul ca daca o sa fie cerut de cineva o sa raspunda simpu ca nu mai e in stoc dar sa-l mai tina la prezentare inca aprox o saptamana,daca d-voastra intelegeti din raspunsul dansilor ca a fost o greseala va rog sa ma luminati si pe mine


PS: Pentru tot ceea ce afirm pot veni cu dovezi,adica ptrscr-uri si mailuri trimise si primite.
Ultima modificare: Duminică, 12 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
eu am spuso si o mai spun,sunt strategii de marketing.mai rar greseli.poti gasi astfel de strategii apropae in orice magazin.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar magazinul anuleaza intentionat comanda din cauza pretului? turnoffx turnoffx Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar ulterior comanda a fost anulata de catre magazin chiar daca produsul aparea in stoc? Pe scurt ... (vezi toată discuția)
Eroare sistem domo.ro - tableta samsung t311 Ionut.D Ionut.D Buna ziua! Ieri pe site-ul domo.ro la sectiunea tablete, modelul T311 produs de Samsung a aparut cu un pret de 319 ron (in conditiile in care pe alte site-uri ... (vezi toată discuția)
Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)