avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

O TENTATIVA DE INSELACIUNE ONLINE

in data de 3.12.2010 am comandat pe un site care gazduia un magazin online un produs care avea pretul stabilit la 5 la suta din valoarea lui,mentionez ca si acum dupa ce au fost anuntati si a trecut aproape o sapt de la comanda produsul se afla pe site la un pret de cam 7 la suta din valoarea lui iar in momentul comenzi produsul era disponibil in stoc conform site-ului,cand m-am prezentat la sediul firmei pentru a cere lamuriri despre comanda facuta de mine mi-sa spus ca produsul nu este in stoc,nu mi-sa spus ca este ogreseala sau ceva de genul asta dar eu avand deja eliberata factura proforma de la produsul respectiv,intrebarea mea este urmatoarea,atata timp cat un agent economic incearca sa vanda ceva ce nu detine,iti emite si instiintare de plata,iti ofera ca modalitate de achizitionare plata online nu constituie infractiune,atata timp cat platesti ceva sau esti instiintat ca trebuie sa platesti ceva ce agentul comercial spune ca nu mai detine sau nu se stie daca l-a detinut vreodata,mai mentionez ca mi-a fost anulata fara drept, confirmata la insistente, anulata si apoi iar confirmata comada la insistentele.VA MULTUMESC
Ultima modificare: Joi, 9 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
Cel mai recent răspuns: frank_kvitta , utilizator 15:53, 12 Decembrie 2010
Protectia consumatorilor: obliga firmele sa asigure un standard calitativ si cantitativ minimal produselor si serviciilor oferite. Cantitatea trebuie marcata clar si vizibil pe ambalaj. Totodata, produsele trebuie sa fie de o calitate rezonabila, iar bunurile sa fie potrivite pentru scopul, asa cum a fost facuta reclama. In ce priveste controlul asupra preturilor, consumatorul nu trebuie indus in eroare. Un pret induce in eroare daca indica o valoare mult mai mica decat pretul real. Pentru ca pretul sa fie real este necesar ca in cadrul unei tranzactii descrierea comerciala sa nu contina erori.
Domnule Marian daca erati putin atent observati ca la descriere produsului era un sistem PC BRAND,iar va mai anunt odata ca au modificat la el si pretul si unele specificatii si faptul ca nu mai este disponibil in stoc deci o problema tehnica nu are cum sa fie asa ca va rog sa fiti putin mai atent pe viitor si lasati aia cu sportul national,eu am vazut un produs pe un site de specialitate si l-am comandat nu ma intereseaza prin ce mijloace comerciantul ajunge la acel pret daca intelegeti ce vreau sa zic.....
Ultima modificare: Miercuri, 8 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
Aveti dreptate, cred ca va referiti la asta [ link extern ]

E clara greseala tehnica, au trecut un Calculator intreg la rubrica Carcase. Modificarea pretului e automata in functie de valuta, furnizori, nu arata ca nu ar fi eroare tehnica.

E ca si cum ati gasi un costum Armani in cutia de 3 perechi de ciorapi la 10 mii din Carrefour si vi se pare normal sa beneficiati de acel costum la valoarea ciorapeilor.

Opinia mea ramane cea de mai sus si astept un text legal contrar. Puteti incerca in instanta...

@dl .Lascoschi
Pot spune ca va admir deosebit, in special cand suntem de acord :)) Daca nu sunteti convins, poate cineva sa comande de la linkul de mai sus si sa va testati teoria.
Ultima modificare: Miercuri, 8 Decembrie 2010
eumarian, utilizator
Dar in cazul in care au fost anuntati de mine si la insistentele mele comanda mi-a fost iar confirmata fiindu-mi anulata fara drept,deci stiau despre ce produs este vorba,daca este o greseala tehnica dc nu a fost scos de pe site,asta ma intereseaza,o rea credinta a comerciantului?
Sau poate este lasat intentionat pentru cei care comanda si platesc instant,nu?
Mentionez ca atunci cand am anuntat firma respectiva despre comanda nu mi-au spus ca este o greseala,mi-au spus ca nu este in stoc in conditiile in care atunci pe site aparea ca in stoc!!!
Ultima modificare: Miercuri, 8 Decembrie 2010
marioshik, utilizator
Daca au primit notificare si mentin un produs neonorabil pe site, cred ca pot fi sanctionati contraventional pentru publicitate inselatoare, amenda de la 3.000 la 30.000 de lei. Legea este 158 /2008 [ link extern ]

S-au dat amenzi pentru cazuri de genul acesta. Vedeti si www.avocatnet.ro/content/art...
Ultima modificare: Miercuri, 8 Decembrie 2010
eumarian, utilizator

Alte discuții în legătură

Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar magazinul anuleaza intentionat comanda din cauza pretului? turnoffx turnoffx Ce poate face un client daca a comandat un produs online, dar ulterior comanda a fost anulata de catre magazin chiar daca produsul aparea in stoc? Pe scurt ... (vezi toată discuția)
Eroare sistem domo.ro - tableta samsung t311 Ionut.D Ionut.D Buna ziua! Ieri pe site-ul domo.ro la sectiunea tablete, modelul T311 produs de Samsung a aparut cu un pret de 319 ron (in conditiile in care pe alte site-uri ... (vezi toată discuția)
Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)