Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Salutii!
Ce anume trebuie sa faca un presedinte la comisia de inventariere a bunurilor achizitionate de institutia lui si montate in alt sediu?
In afara de Ordinul 1.753 din 22.11.2004 si lg 82/24.12.1991. Ma intereseaza care este procedura de la cap la coada? Ce anume trebuie sa faca presedintele si mai ales daca sunt sesizate lipsuri ce se intampla?Exista un astfel de act normativ care sa am ajute sa inteleg atributiile presedintelui comisiei de inventariere?
Asa este, odata cu incheierea procesului-verbal de inventariere si predarea lui catre conducerea unitatii cu toate anexele la el , comisia de inventariere si-a terminat treaba.
Cum se recupereaza prejudiciul si cine pune in executare propunerile comisiei este de competenta conducerii unitatii respective.
Multumesc mult de tot!!=D>
Daca imi puteti indica un articol din ordin care spune ca unitattea se ocupa de punerea in executare propunerile comisiei...nici nu mai am cuvinte sa va multumesc!!! :)
În cazul constatării unor lipsuri în gestiune, imputabile, administratorii vor lua măsura imputării acestora la valoarea lor de înlocuire - pct.50 din Normele privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de activ şi de pasiv