avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 222 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... PROFESOR SAU INSTITUTOR?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

PROFESOR SAU INSTITUTOR?

am o nelamurire, sunt absolventa a unui liceu, nu profil pedagogic, dupa care am urmat si absolvit cursurile Scolii Postliceale Colegiul Pedagogic "Ghe. Lazar" din Cluj - Napoca, specialitatea educatoare - invatator, cu durata de scolarizare de 3 ani si am promovat examenul de absolvire, (am citat de pe certificatul de absolvire), apoi am absolvit cursurile facultatii de Sociologie - Psihologie, din Bucuresti, programul de studii Psihologie, forma de invatamant ZI, durata 3 ani, 180 credite transferabile, din cadrul Universitatii Spiru Haret, plus modulul psihopedagogic. lucrez ca invatatoare. intrebarea mea este: CUM TREBUIE SA FIU INCADRATA DIN IANUARIE 2011 SI CUM TREBUIA SA FIU INCADRATA DIN SEPTEMBRIE 2010 PANA IN PREZENT? va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: sce76 , utilizator 21:17, 3 Ianuarie 2011
Buna ziua, La multi ani!
Conform art.2, alin.2, al OUG 3235/2010, de la 1 sept.2010, trebuia sa te incadreze INSTITUTOR.(nu este corect, dar este legal, cei in cauza stiu despre ce vorbesc...)
De la 1 ian.2011, nu stiu exact, se pare ca profesor, asta daca iti vei rezolva(in instanta) problema eliberarii diplomei(adaca esti absolventa 2008, 2009, ID)
sunt absolventa 2010, 3 ani de studiu, zi, Bucuresti!
Acelasi lucru...putin cosmetizat.Sa dea D-zeu sa vi se elibereze diplomele si sa nu ....carcoteasca ISJ-ul.Adica, nu prea e posibil sa studiezi la zi, la Bucuresti:oops: si sa si lucrezi in acelasi timp.La 600 km....Noi stim foarte bine ca tot acea forma , in aceeasi locatie :pleasantry:a fost, dar, repet, sper ca macar pentru generatia 2010 sa fie bine

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură