potrivit art.3 alin1 din HG nr.925/2005, se arata ca orice autoritate contractanta , are un compartiment specializat pentru aztribuirea contractelor de achizitii publice. In cazul pe care il supun spre dezbatere, este o autoritate contractanta mica care nu dispune de un asemenea compartiment.
in aceasta situatie atribuirea contractelor de achizitie publica se face de catre o comisie formata prin dispozitia sefului autoritatii.
dupa cum va-ti dat seama este vorba de o autoritate contractanta din administratia publica. Cum actul normativ mai sus mentionat nu prevede nimic in sensul remunerarii membrilor comisiei de acordare a contractelor de achizitie publica, mar interesa daca colegii sau confruntat cu o asemenea problema?, si cum au rezolvato?, deoarece contabilitatea solicita pentru plata comisiei temei legal. Acest temei legal nu l-am gasit nicaieri.
Multumesc anticipat tuturor colegilor care imi pot acorda un ajutor cu un sfat, si un temei legal pentru rezolvarea acestei probleme.
Institutia la care lucrez este o instituţie publica (primarie), compartimentul de achizitii publice are o singura persoana, subsemnata, mi s-a dat o dispozitie in acest sens, dar sunt angajata pe post de asistent social ca personal contractual, orele suplimentare nu se platesc de regula in aceasta institutie. deci practic fac munca benevola!?
Licitatie publica
Ra123
Buna ziua
De un an de zile m-am angajat la o institutie publica ca si contabil. De curand am fost anuntat ca am fost numit intr-o comisie de licitatie ... (vezi toată discuția)