avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... PFA - cuantumul contributiei de asigurari sociale
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

PFA - cuantumul contributiei de asigurari sociale

Buna ziua.Va rog sa ma ajute cineva care este in masura sa-mi dea un raspuns.Lucrez ca persoana fizica autorizata.Pana acum inclusiv pe decembrie 2010 am platit pentru pensie 100 lei.Acum imi spun ca trebuie sa platesc 22o de lei.De unde si pana unde s-a ajuns la aceasta suma(am platit si pana acum la salariul minim pe economie).Cum se calculeaza aceasta taxa dupa ce formula?Ce procent din salariul minim?Daca le dau lor 220 de lei cu ce mai platesc restul,eu ce mai mananc?100 de lei mai puteam sa le dau, dar acum e prea mult,activitatea mea si asa deabia pot sa-mi procur bani de mancare si cateva cheltuieliDaca cineva ma poate lamuri ii multumesc foarte,foarte mult.O zi buna va doresc.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:25, 25 Ianuarie 2011
1. În conformitate cu prevederile art. 36 din Legea nr. 263/2010, nivelul minim al venitului lunar asigurat înscris în contractul de asigurare socialǎ este de 708 lei, iar nivelul maxim de 10.110 lei.
2. Aplicand 31,3% la 708 lei rezulta o contributie minima lunara de 222 lei.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cotizatie pensie cameliachivereanu cameliachivereanu Buna ziua! Copilul meu, student la zi, are infiintat P.F.A. si plateste lunar pentru pensie 200 roni; este normal sa plateasca o suma atat de mare? (vezi toată discuția)
Plata obligatii asigurare ContSters143789 ContSters143789 Buna ziua.Momentan nu lucrez si mi-am facut contract de asigurare la indrumarea unei persoane ca ar fi bine. Azi am fost sa platesc cotizatia care inainte o ... (vezi toată discuția)