avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Legislaţie europeană, CEDO, UE, ... omologare sau nu a diplomei tip Bologna?
Discuție deschisă în Legislaţie europeană, CEDO, UE, proceduri europene

omologare sau nu a diplomei tip Bologna?

buna seara ,am si eu o nedumerire.am termninat facultatea de asistenta medicala promotia 2010 .as dori sa plec in tenerife sa lucrez ca asistenta .diploma mea este tip bologna,si nu stiu daca trebuie omologata sau numai tradusa .va rog frumos as dori un raspuns concret daca se poiate datorita faptului ca doresc sa plec in vara acestui an.va multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:19, 30 Ianuarie 2011
Trebuie sa omologez, dar omologarea este automatica. Serviciul de omologare in Spania este in Paseo del Prado, 28, Ministerio de Educación.
Acest este norma care regula: [ link extern ]
Si aici situl: cu datele de contact: [ link extern ]
1. Link-urile respective sunt valabile numai daca se pleaca in Spania , nu si pentru alte tari.

2. In ce tara doriti sa plecati ca sa lucrati?
Ultima modificare: Sâmbătă, 29 Ianuarie 2011
Cornel Vasile, Consilier juridic
@freeles: Tenerife este Spania.
alvarolipo a scris:

@freeles: Tenerife este Spania.


Intr-adevar .... nu am citit prea bine postarea .. mea culpa.:bow:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asistenti medicali in spania maryy13 maryy13 care sunt pasii si cat timp dureaza ca sa ajung sa lucrez in spania ca asistenta medicala. (vezi toată discuția)
Echivalare diploma subinginer cu ciclul i bologna George Paunescu George Paunescu Sunt absolvent I.P.Bucuresti fac. Energetica-subingineri. As dori sa-mi spuneti daca studiile mele pot fi echivalate ca si acelor care au terminat in cond. ... (vezi toată discuția)