avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 303 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Sunt eleva si am fost amendata. Daca nu platesc pot fi ...
Discuție deschisă în Executare silită

Sunt eleva si am fost amendata. Daca nu platesc pot fi executata silit?

Sunt eleva,minora am o amenda pe care nu am platit-o la timp si acum mia venit o somatie cu un titlu executoriu,daca nu platesc pot fii executata silit? si ce se poate intampla..au de pierdut ceva parintii mei? Am un termen de 15 zile pt a plati si nu am bani.
gabytza_4u10 a scris:

Sunt eleva,minora am o amenda pe care nu am platit-o la timp si acum mia venit o somatie cu un titlu executoriu,daca nu platesc pot fii executata silit? si ce se poate intampla..au de pierdut ceva parintii mei? Am un termen de 15 zile pt a plati si nu am bani.



Din cate stiu din propria experienta amenda neplatita ajunge la primaria de care aparti si intra la impozitul parintilor .
Si parca termenul ptr prescriptie era de 3 ani ?
Buna dimineata, amenzile nu sunt purtatore de accesorii ( majorari sau penalizari de intarziere).