In data de 9.02.2011 am achizitionat o masina de spalat de la Altex , in urma folosiri produsului am constatat ca masina are un defect si anume in timp ce spala incepe si face urat ca si cum cineva ar lovi-o dar aceasta problema nu apare la fiecare spalare. Am fost dupa 4 zile la magazinul de unde am achizitionat masina si mi s-a spus ca ei nu ma pot ajuta si sa apelez de la cei de la Service, lucru pe care l-am facut insa la venirea celor de la Service masina s-a comportat normal, scriinduse pe PV ca se va urmari in continuare si ca lor li se pare in regula, o greseala facuta de cei de la Service este ca au trecuta data de 15.12.2011pe PV cand noi suntem in luna februarie 2011, poate fi asta un avantaj intr-un fel pentru mine?. I-am mai chemat si a 2-a oara pe cei de la service si acelasi lucru, masina s-a comportat normal.
In urma cu 2 zile am fost din noi la cei de la Altex spunandule ca nu am rezolvat problema si ca masina cumparata de la ei devine un stres, lucru care nu este normal de la un produs nou. Acestia au trimis mail la Bucuresti si am fost instintat ca ei nu ma pot ajuta pana ce-i de la service nu au constat problema (defectul).
As dori sa stiu ce pot sa fac pentru am mi se schimba produsul defect. Multumesc anticipat.
Obligatia de a aduce produsul in starea de conformitate cu caracteristicile initiale revine vanzatorului. Trimiterea la service este o practica ilegala folosita de comercianti. Pentru acest refuy pot incasa amenyi mari de la OPC. Problema e insa cum dovediti ca nu functioneaya normal. Aici e o problema tehnica. Personal propun sa o lasati sa faca ygomot pana se va defecta de tot la un moment dat...si atunci o duceti la Altex si le+o puneti in brate. Daca refuza, mergeti direct la OPC. Cereti totusi de la Altex sa va dea un refuz in scris. Luati macar un martor cand discutati cu ei. In rest OPC+ul ar trebui sa rezolve. Legislatia e de partea dvs. Va asigur
Am fost azi la cei de la Altex si le-am facut o reclamatie prin care am specificat sa mi se schimbe produsul defect, cel cu care am vorbit este un nesimtit pentru ca altfel nu-i pot spune pentru modul in care a ales sa discute cu mine, in 48 ore sunt obligati sa-mi dea un raspuns, cel de acolo a spus ca-mi va transmite raspunsul pe email, din ce stiu este recomandat sa merg sa primesc in scris raspunsul la reclamatia facuta, pentru ca ei au spus ca-mi vor trimite mail.
Intrebarea mea este, cand sa fac reclamatie la OPC, dupa ce aflu raspunsul de la ei sau acuma ?
"Daca in prima jumatate de an de la data achizitionarii produsului apare o defectiune, cumparatorul nu este obligat sa demonstreze a cui e vina, se presupune automat ca problema exista in momentul vanzarii obiectului respectiv ", este adevarata aceasta afirmatie ?