avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1777 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

garantie

Buna ziua,
Am cumparat online o imprimanta care dupa 2 saptamani s-a defectat. Am trimis-o la firma de unde am cumparat care avea service propriu si mi-au zis ca am trimis imprimanta cu sigiliile rupte. Va dati seama ca daca o desfaceam eu sau punem pe cineva sa o desfaca nu mai aveam pretentia la garantie, mai ales ca stiam ca nu trebuie sa fie rupte. Eu le-am scris urmatorul mesaj:"Buna ziua, sigiuliul nu era rupt. Eu nu sunt nesimtita si nu am desfacut imprimanta. Chiar asa sunteti? O desfaceti si apoi ziceti ca era iesita din garantie? Nu pot sa cred ca faceti asa ceva? Nu ma asteptam avand in vedere ca va faceti o reclama asa buna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daca era rupt sigiliul nu o trimiteam, stiu si eu regulile garantiilor, dar se pare ca dvs nu stiti alte reguli." Se pare ca s-au simtit jigniti si au zis ca ma actioneaza in instanta pentru afirmatii, dar pana la urma eu sunt cea pagubita.
Va rog sa imi spuneti ce parere aveti.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: ContSters158230 , utilizator 11:02, 17 Mai 2011
Nu este vorba de ....despre aceia am o parere buna
Este vorba de altii. Si curierul nu mi-a cerut sa desfac pachetul desi eram dispusa sa-l impachetez in prezenta lui, dar nu m-am gandit ca se poate intampla asa ceva si as avea nevoie de un martor.
Am mers pe incredere, acum nu stiu ce sa mai cred. Nu am invinuit pe nimeni ca ar fi rupt sigiliile, dar stiu ca nu am umblat eu...s-or fi rupt singure?!?
Ca sa sustina faptul ca sigiliul era rupt trebuie sa aiba si o dovada pertinenta pe care cei de la OPC sa o ia in calcul.
Nu se pot baza doar pe vorbele dvs. sau ale lor.
Eu zic sa faceti reclamatie si totodata sa spuneti numele firmei ca nici eu sau altul nu vreau sa cumparam aceasta marca de imprimanta pe viitor si sa apelam la service-ul lor.
In plus trebuie sa va adresati si producatorului cu privire la service-ul acesta ca nu trebuie sa mai primeasca contracte pe viitor daca este asa cum sustineti.
Ultima modificare: Marți, 8 Martie 2011
ContSters158230, utilizator
Numele, din cate stiu eu, nu am voie sa-l scriu aici.
Iar cu sigiliul ce sa mai fac daca acum e rupt si gata? Nu mai am ce sa fac.
Fa totusi o sesizare la OPC, dar eu nu am deloc incredere in acestia. Dar incearca.
Buna ziua,
Nu sunt sigura daca doar simpla rupere a sigililui va poate anula garantia. De regula se face o constatare pentru a se vedea daca s-a umblat in produs. Poate ca n-ar fi rau sa faceti o sesizare la protectia consumatorului. Iar partea cu judecata dupa parerea mea era doar o incercare de intimidare ca sa va faca sa renuntati.

Alte discuții în legătură

Actionare in instanta andreeaddeea andreeaddeea Buna ziua, In primul rand imi cer scuze daca nu am nimerit bine,dar nu am gasit alt forum sa pun intrebarea mea. Pot fi actionata in instanta, asa cum am ... (vezi toată discuția)
Probleme aparute dupa returul unui produs popescualextraian popescualextraian Buna ziua, In data de 10.03.2017 am achizitionat o consola PS4 de la Media Galaxy/Altex Cluj, sediul Polus. Conform ofertei Media Galaxy, orice produs ... (vezi toată discuția)
Telefon stricat de cei de la garantie... medeeathing medeeathing Buna ziua, acum cateva zile am dus si eu un telefon la reparat fiind in garantie (\"garantie pe viata\" de la Cosmote).Acestia au preluat telefonul si l-au ... (vezi toată discuția)