avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 316 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... ce pot face daca am credit pe numele meu dar nu am ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

ce pot face daca am credit pe numele meu dar nu am folosit eu banii?

acum 4 ani am facut un imprumut la banca de 10.000 euro dar nu am folosit eu banii.la mom.respectiv am facut o hartie la notar in care specifica ca nu am folosit eu banii ci d-na.X,insa ea a platit cateva rate si a plecat din tara cu toata fam.deoarece mai facuse credite si pe numele altor pers.si nu a mai avut bani sa plateasca.acum o luna mi-a spus secretara de unde lucrez ca a venit o hatarare judecatoreasca in care scrie sa-mi opreasca o treime din salariu.se mai poate face ceva acum ca sa nu platesc?voi mai putea scoate vreodata bani din banca pe numele meu?si daca ma casatoresc,este posibil sa-i refuze sotului dosarul pentru credit din cauza mea?va multumesc:D


Cel mai recent răspuns: MONICA ROXANA Voinea , Consultant credite si finantari 22:24, 23 Martie 2011
dupa cinci ani poti scoate bani din banca daca vei platii datoria. in rest esti doar buna de plata.
dvs sunteti titulara contractului de credit.faptul ca pe urma ati dat banii cu imprumut unei alte persoane, reprezinta practic un alt raport juridic.Ca o prima actiune, vi s-a pus poprire pe salar.posibil ca banca sa recurga si la alte mijloace paralele de recuperare a creditului(executare silita mobiliara-imobiliara,etc).
mare grija sa nu aveti ceva bunuri .. daca au o HJ pt poprire fiti sigura ca nu se opresc aici.. din 10.000 E acum cred ca sunt 15.000 E.. nu prin poprire acoperiti suma aia..