avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 646 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Indemnizatie crest copilului daca mi am platit singura ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Indemnizatie crest copilului daca mi am platit singura impozitele

Buna ziua. Stie cineva daca se pot lua cei 800 Ron pt cresterea copilului daca mi am platit singura contributia la asig de sanatate?Va rog sa ma lamuriti si pe mine
Ultima modificare: Marți, 10 Iunie 2008
vulpitza, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:42, 21 Ianuarie 2009
Impozitele sunt una, contributiile CAS sunt alta. Era ideal daca plateai impozit, daca ai platit doar CAS nu vei beneficia de indemnizatia de crestere a copilului. Vei primi alocatia lui de 200 de lei.

Uite si aici: www.avocatnet.ro/content/for...
da, scuze poate m am exprimat gresit knd am scris impozite l cas. In cazul in care sunt studenta la facultate la zi, termin facultatea in iulie2008, insa nu mi dau licenta atunci, ci in februarie 2009 pot lua indemnizatia?am citit pe undeva ca cele care urmeaza facultatea la zi benefiziaza de indemnizatie
Ei, nu chiar... Perioada studiilor este asimilata stagiului de cotizare si perioadei de plati necesare pentru indemnizatie, in temeiul art. 2d) din OUG 148/2005 coroborat cu art. 38 (1) d) din Legea 19/2000.
E vorba de "cursurile de zi ale învăţământului universitar, organizat potrivit legii, pe durata normală a studiilor respective, cu condiţia absolvirii acestora". Absolventa esti indiferent ca sustii licenta sau nu, si asta se intampla in iunie-iulie, nu?

Ideea e ca dupa acest moment poti incepe sa platesti impozit pe venitul profesional (ceea ce presupune contract de munca/prestari servicii, etc.), asa incat sa faci cele 12 luni necesare ca sa beneficiezi de indemnizatie.
multumesc mult pt raspunsuri