avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 432 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Studentele la zi din universitatile particulare ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Studentele la zi din universitatile particulare beneficiaza de indemnizatia pentru CCC?

Buna ziua! sunt studenta la zi dar la o facultate particulara acreditata,vreau sa stiu daca primesc indemnizatia pentru copil? sunt in anul 2 si sunt insarcinata in 6 luni.Sunt nelamurita pentru ca am citit si pe alte situri ca doar studentele de la stat pot beneficia... multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 17:26, 31 Martie 2011
1. OUG 111/2010 spune:
Art.2...
(5) Cele 12 luni prevazute la alin.(1) pot fi constituite integral si din perioadele in care persoanele s-au aflat in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
...
m) frecventeaza, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar sau, dupa caz, universitar si postuniversitar la nivelul studiilor universitare de masterat, organizat potrivit legii, in tara sau intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale;
...
2. Normele de aplicare a OUG 111/2010 precizeaza:
Art. 5.
În aplicarea art. 2 alin. (5) lit. m), o) - s) din ordonanţa de urgenţã, cursurile preuniversitare, universitare, postuniversitare la nivelul studiilor universitare de masterat pot fi frecventate atât la unitãţi de învãţãmânt de stat, cât şi particulare, autorizate sau acreditate, în condiţiile legii, în ţarã sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului.

3. Asadar veti beneficia de indemnizatia pentru CCC pana la varsta de 2 ani.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură