avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 198 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... perioada in care esti secretar de comuna reprezinta ...
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

perioada in care esti secretar de comuna reprezinta vechime in functii juridice?

Articol unic. – La articolul 116 din Legea administraţiei publice
locale nr. 215/2001, republicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 123 din 20 februarie 2007, cu modificările şi completările
ulterioare, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11),
cu următorul cuprins:
„(11) Perioada în care persoana cu studii superioare juridice ocupă
funcţia de secretar al unităţii administrativ-teritoriale/subdiviziunii
administrativ-teritoriale constituie vechime în specialitate.”

Acesta e un articol din legea 183/2008. Eu am 4 ani de când lucrez ca secretar al unei comune după ce am terminat facultatea de Administraţie Publică. În prezent urmez facultatea de Drept la distanţă. Poate să îmi spună cineva dacă după absolvire, ca jurist mi se va recunoaşte această perioadă ca vechime de specialitate sau va fi considerată numai perioada în care îmi voi desfăşura activitatea după absolvirea Facultăţiide Drept?.
Cel mai recent răspuns: Aurelian Cîcu , Consilier juridic 00:13, 16 Februarie 2009
atata timp cat in perioada lucrata ca secretar nu aveati facultatea de drept terminata, nu se poate considera vechime in functia de jurist.
nu se asimileaza vechimea de secretar cu cea de jurist chiar daca termini facultatea de dept juridic.Daca termini facultatea de drept urmeaza sa fi angajat pe post de jurist intr-o institutie, in urma promovarii unui examen, si vechimea incepe sa curga de la data angajarii
subcriu si eu la raspunsurile date anterior:
- vechimea in profesie se calculeaza cat timp exista activitate in domeniu juridic, dupa terminarea facultatii.