avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 220 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... perioada in care esti secretar de comuna reprezinta ...
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

perioada in care esti secretar de comuna reprezinta vechime in functii juridice?

Articol unic. – La articolul 116 din Legea administraţiei publice
locale nr. 215/2001, republicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 123 din 20 februarie 2007, cu modificările şi completările
ulterioare, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11),
cu următorul cuprins:
„(11) Perioada în care persoana cu studii superioare juridice ocupă
funcţia de secretar al unităţii administrativ-teritoriale/subdiviziunii
administrativ-teritoriale constituie vechime în specialitate.”

Acesta e un articol din legea 183/2008. Eu am 4 ani de când lucrez ca secretar al unei comune după ce am terminat facultatea de Administraţie Publică. În prezent urmez facultatea de Drept la distanţă. Poate să îmi spună cineva dacă după absolvire, ca jurist mi se va recunoaşte această perioadă ca vechime de specialitate sau va fi considerată numai perioada în care îmi voi desfăşura activitatea după absolvirea Facultăţiide Drept?.
Cel mai recent răspuns: Aurelian Cîcu , Consilier juridic 00:13, 16 Februarie 2009
Mi se pare corecta solutia. La urma urmei nu ti se poate considera vechime in specialitate daca nu aveai facultatea terminata. Prima conditie esentiala sa te poti incadra si sa poti acumula vechime in aceasta meserie este sa fii licentiat. Abia dupa licentiere poti fi asimilat si chiar daca esti angajat ca secretar poti beneficia de vechime ca si consilier juridic.