avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... sunt profesor si vreau sa mai am inca un job
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

sunt profesor si vreau sa mai am inca un job

Buna ziua,
Am nevoie de ajutorul dvs. in rezolvarea urmatoarei probleme:
- sunt profesor titular cu o vechime de 9 ani in invatamant. in momentul de fata mi s-a oferit un post in administratia publica. As vrea sa il accept, dar nu vreau sa pierd nici titularizarea din invatamant. Pot pastra un minim de 2 ore/zi si in invatamant? pot avea doua contracte de munca: unul de 8 ore si celalalt pentru mai putine ore (min.2h)?V amentionez ca acum 4 ani am beneficiat de acel an de concediu fara plata, deci varianta aceasta cade. In asteptarea raspunsului dvs. va multumesc.
Cel mai recent răspuns: ContSters202329 , utilizator 08:48, 29 Aprilie 2011
De oprit nu va poate opri nimeni sa aveti un al doilea job, dar avand in vedere ca cele 2 job-uri sunt la stat (deci program fix) este de vazut cum treceti dintr-un domeniu in altul in cursul aceleiasi zi. Avand in vedere ca dvs. vreti sa aveti ca baza administratia publica (8 ore) si ca doriti sa aveti 2 ore in invatamant, rezulta ca norma dumneavoastra in invatamant este in acest caz de 10 ore pe saptamana. In acest caz din cate cunosc eu nu veti mai fi platit cu norma intreaga, salarizarea urmand a fi facuta la plata cu ora (ceea ce v-ar dezavantaja vadit).
Pentru a pastra si norma intreaga ar trebui sa pastrati si cele 18 ore, deci in total 40 ore/sapt. adm.publica + 18 ore invatamant = 58 ore pe saptamana.
Cum joburile sunt la stat (deci nu se lucreaza si sambata) rezulta 11,6 ore pe zi. Nu orele ar fi problema ci daca veti reusi sa le imbinati pe amandoua, concret: