As dori o lamurire daca se poate.
Am cazul unui functionar public incadrat prin dispozitie intr-un birou, unde are 4-5 atributii; la ceva timp tot prin dispozitie a fost delegat in cadrul unui serviciu unde i s-au dat alte cateva atributii si unde faptic isi desfasoara activitatea.
In fisa postului - emisa de birou - s-au adaugat acele atributii pe care le desfasoara acum in cadrul serviciului.
Care dintre sefi trebuie sa ii faca evaluarea, seful biroului sau seful serviciului?
Multumesc.
H.G. nr. 611/2008
"ART. 107
(1) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarului public se realizează de către evaluator.
(2) În sensul prezentei hotărâri, are calitatea de evaluator:
a) funcţionarul public de conducere care coordonează compartimentul în cadrul căruia îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public de execuţie sau care coordonează activitatea acestuia;"
evaluarea, o va face seful serviciului, intrucat fp. isi desfasoara activitatea acolo, si oricum, sef serviciu e superior ierarhic sef birou. :)