avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... penitenciar sau suspendare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

penitenciar sau suspendare

buna ziua. va rog spuneti mi ce sanse am sa ajung la penitenciar. am incercat sa furam 3 televizoare in valoare de31 de milioane. el era angajat eu "client" si am facut schimb de ambalaje. am fost la politie am cooperat..am declarat..politistul a spus ca el a formulat astfel incat sa luam doar o amenda.si daca suntem prosti sa mai facem vreodata ceva o sa ne ducem la puscarie...ne-a spus sa il impresionam pe procuror daca este nevoie. cel cu care am facut fapta este medic face stagiatura acum eu sunt inca student. spuneti-mi va rog cand ma duc la procuror..trebuie sa ii duc ceva..acte..ceva precum ca sunt student? pentru ca nu am bani de avocat:( si totodata..care sunt sansele sa ajumgem la penitenciar sa luam pedeapsa cu executare..mentionez ca amandoi suntem la prima abatere. va multumesc(cazul este la sectia 26)
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 01:45, 4 Iulie 2008
din pacate, trebuie sa va spun ca aveti sanse mari sa ajungeti la penitenciar, intrucat fapta dvs. este cea prevazuta de art.209 cod penal:" Furtul savarsit in urmatoarele imprejurari:
a) de doua sau mai multe pers. impreuna;...
e) dintr-un loc public...

se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 15 ani."
Parerea mea este contrara.

Avand in fata 2 infractori primari, unul medic si celalalt student si un prejudiciu modic, 3100 lei, care probabil a si fost recuperat, eu cred ca pedeapsa va fi cel mult inchisoarea cu suspendarea conditionata a executarii pedepsei.

spuneti-mi va rog cand ma duc la procuror..trebuie sa ii duc ceva..acte..ceva precum ca sunt student?

Duceti o adeverinta de student.
Ultima modificare: Miercuri, 2 Iulie 2008
Lăzăruţiu Lucian, Avocat