avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 569 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... penitenciar sau suspendare
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

penitenciar sau suspendare

buna ziua. va rog spuneti mi ce sanse am sa ajung la penitenciar. am incercat sa furam 3 televizoare in valoare de31 de milioane. el era angajat eu "client" si am facut schimb de ambalaje. am fost la politie am cooperat..am declarat..politistul a spus ca el a formulat astfel incat sa luam doar o amenda.si daca suntem prosti sa mai facem vreodata ceva o sa ne ducem la puscarie...ne-a spus sa il impresionam pe procuror daca este nevoie. cel cu care am facut fapta este medic face stagiatura acum eu sunt inca student. spuneti-mi va rog cand ma duc la procuror..trebuie sa ii duc ceva..acte..ceva precum ca sunt student? pentru ca nu am bani de avocat:( si totodata..care sunt sansele sa ajumgem la penitenciar sa luam pedeapsa cu executare..mentionez ca amandoi suntem la prima abatere. va multumesc(cazul este la sectia 26)
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 01:45, 4 Iulie 2008
da ,inteleg, sa lasam propunerile politistului ....Avand in vedere conduita voastra si modul in care ati comis fapta, consider ca s-ar putea face aplicarea art 18 indice1,...probabil ca asa va fi...de unde ati furat ?
Real fara egal..
Inteleg ca ati vrut sa egalati ,,realul fara egal"
Pt fapta comisa de dvs e forte posibil sa nu aiba locuri in penitenciar.
Vedeti totusi sa nu repetati fapta pt ca locuri se fac zilnic.:)
Totusi, exista posibilitatea ca sa doarma si doua persoane in acelasi pat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Furt lcd-uri cristianovici cristianovici impreuna cu un angajat am incercat sa furam 4 lcd uri dintr un hypermarket. am fost prinsi..a venit politia ..s a recuperat pe loc prejudiciul..am recunoscut ... (vezi toată discuția)