propun deschiderea unui topic pt dobandirea si apoi aplicarea semnaturii electronice in cazul asociatiilor de proprietari, deoarece mai e putin pana la 1 iulie 2011. cum ati procedat? cat a durat pana la obtinerea semnaturii electronice? etc.
Da, ce spune @george_neagu este posibil pentru ca prin definitie, un posesor de licenta a unui certificat de semnatura electronica poate transmite un numar nelimitat de declaratii, insa, chiar in conditiile unui pret mai mic, e o scarpinare la urechea stanga, cu mana dreapta... Adica se duce admin-ul cu o situatie care poate fi gresita la firma care-mi face serviciul de semnatura electronica, firma o transmite electronic (pentru care isi asuma raspunderea) si ce se intampla mai departe, intuiti...
Da, la prima vedere pare ok, dar eu nu mi-as asuma raspunderea, decat in situatia in care, personal ma ocup de situatia unei as. prop. - ceea ce fac chiar acum: intocmesc D112 pentru 5 as. prop., cu transmitere la ghiseu - fara bani, asa din prietenie pentru anumite persoane... In luna ian. 2011, am intocmit D112, chiar pentru mai multe as. prop.
Recunosc, nu este o treaba simpla, dar nici chiar asa de complicata. ”Daca vrei poti!”. Faza este ca trebuie sa ne procuram licenta si vom mai vedea cum stau lucrurile. Vorba cuiva: un pas inainte. Succes!
O sa ne fie greu la inceput, o sa ne obisnuim.... iar obsesia ca nu facem una sau alta pentru ca este scump...este o piedica in calea progresului. Noroc ca ne silesc altii sa progresam.
:offtopic:Mi-aduc aminte ca acum 10 ani umblam cu sacosa de bani la mine si faceam turul Bucurestiului sa platesc furnizorii. Acum fac depunerea banilor la coltul strazii, la prima banca de cum ies din casa, iar platile le fac din calculator. :)
Asa o sa fie si cu declaratiile online si cu Revisal-ul si cate si mai cate! E cazul sa ne modernizam activitatea!