avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Cum afecteaza trecutul unei persoane o viitoare ...
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Cum afecteaza trecutul unei persoane o viitoare cariera juridica.

Buna ziua! Voi incepe cu inceputul. La varsta de 18 ani am lucrat 6 luni intr-un studio de videochat pentru a ma putea intretine. Intre timp mi-am dat seama ca nu este moral ceea ce faceam si mi-am canalizat toata atentia spre scoala. Am intrat la facultatea de drept unde sunt student bursier si imi place extraordinar de mult. Dupa terminarea facultatii as vrea sa sustin examenul de admitere in INM iar intrebarea mea este....exista posibilitatea ca o viitoare cariera in magistratura/avocatura sa imi fie afectata de ceea ce am facut in adolescenta? Mentionz ca am ceva timp de cand studiez codul deontologic al magistratilor si sunt cateva articole la care s-ar putea raporta ceea ce am facut eu in trecut. Va multumesc!
Presupun ca este important daca ati avut contract de munca sau daca exista un act care se constate ca ati avut respectiva activitate. Mai exact , atat timp cat nu exista nici o dovada care sa fie gasita de catre cei care ar putea face o verificare nu exista nici o problema, pentru ca nimeni nu o sa va aiba o problema cu aceasta atat cat nu cunosc situatia. ;)
Daca ar exista astfel de dovezi, depinde de cel care face verificarea. Practic aceasta ar putea fi o problema la interviu unde totusi ati avea posibilitatea de a da explicatii si daca ele sunt convingatoare nu vad de ce ar putea sa constituie o problema, dar in schimb la verificarea bunei reputatii din cate stiu nu va cere nimeni explicatii si acolo nu exista reguli ci doar niste ghidaje generale asa ca ar depinde de noroc si de opiniile ceror care fac verificarile.