avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 852 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Ajutor privind utilizarea ... Dezaplaudare
Discuție deschisă în Ajutor privind utilizarea facilităţilor Avocatnet.ro

Dezaplaudare

Bună ziua. Am o nelămurire:

Dacă postez un mesaj, şi primesc aplauze pentru el, pot fi dezaplaudat ulterior? Sau aplauzele dispar odată cu ştergerea postului de către un moderator binevoitor?

Sunt începător şi nu ştiu cum să corelez aceste aspecte:
- la profilul meu am 7 aplauze
- la istoric am menţionate 10 modificări de punctaj prin aplauze
- nu pot vedea pentru care mesaj am primit aplauze
- nu văd opţiunea de "dezaplaudă" sau "huiduie"

Dacă se şterge mesajul, se şterg şi punctele obţinute din acestea, respectiv din aplauzele care-l însoţesc eventual? După cum văd, par a rămâne, dar voiam să ştiu exact.

Nu cred că voi rezista prea mult cu acest cont, având în vedere că mă exprim mai liber decât ar trebui, însă prenumele meu fiind Justin Case, vă rog să mă lămuriţi.
Cel mai recent răspuns: Valentinian , utilizator 01:04, 30 Mai 2011
Stimate @Valentinian, nimeni nu va impiedica sa va exprimati opinia in forum atata timp cat respectati Regulamentul de postare. Este un forum de discutii, insa raspunsurile care nu sunt in temeiul legii, care sunt offtopic sau aduc jigniri celorlalti participanti la discutie sunt interzise si sunt sterse.

Incercati sa va adaptati Regulamentului si veti ramane mult timp pe forum, alaturi de noi.

Va multumesc.
Moderator,
Gabriela Ionescu