avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 668 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Oportunităţi de colaborare Practica de specialitate
Discuție deschisă în Oportunităţi de colaborare

Practica de specialitate

Buna ziua!

Sunt student la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii din Bucuresti, anul III din toamna, si mi-ar placea sa efectuez un stagiu de practica pe perioada ramasa din aceasta vara sau, de ce nu, daca veti considera ca va pot fi de folos, sa obtin un job part-time pe perioada anului universitar.
Astept eventualele propuneri de colaborare la acest mesaj sau pe adresa samoila.liviu@yahoo.com pentru a va putea trimite un CV sau sa ne intalnim la un interviu.

Numai bine!
Liviu Samoila

P.S.: Imi cer scuze pentru deranj celor neinteresati si le multumesc celor ce-mi raspund.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:35, 12 Octombrie 2008
Salutare tuturor!(din nou)
Observ ca o cerere postata pe un site, dupa cum ma asteptam, nu prezinta interes si poate nici incredere pentru nimeni.
Din acest motiv am considerat utila reinoirea mesajului anterior cu anumite completari:
- este o cerere serioasa de practica adresata cabinetelor de avocatura/cabinete notariale din Bucuresti;
- nu alerg dupa adeverinta de practica, ci imi doresc sa mi se ofere oportunitatea de a invata din practica in schimbul ajutorului pe care il pot oferi;
- am cunostinte solide(pentru un student ce a terminat anul 2) de drept civil si fiscal;
- sunt dispus sa ma prezint la un interviu pentru a intari cele spuse mai sus;
- astept eventualele raspunsuri aici pe forum sau pe adresa de e-mail samoila.liviu@yahoo.com;

Imi cer scuze pentru deranjul creat si va multumesc ca ati citit acest mesaj!
O zi cat mai buna in continuare!
L.S.
Posibil ca dintre avocatii inscrisi pe acest forum sa nu-ti fi citit mesajul. Daca cineva va gasi mesajul tau interesant, atunci posibil ca te va putea contacta.