avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 584 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Se acorda spor de 15% medicilor rezidenti care ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Se acorda spor de 15% medicilor rezidenti care efectueaza practica in spitale CLINICE?

Circula un zvon printre rezidenti ca angajatii spitalelor clinice ar beneficia de un spor suplimentar de 15%, tocmai pentru ca spitalul respectiv este CLINIC.

Eu sunt medic rezident pe post, spital platitor in Vrancea, dar efectuez stagiile in cadrul Spitalului Clinic de Copii Brasov, deci beneficiez de toate sporurile spitalului si sectiei in care imi desfasor stagiul de pregatire. Intrebarea mea este daca pot beneficia de acest spor de 15% pentru spitalele clinice.

Va multumesc pentru raspunsuri!
FELICSMED a scris:

Circula un zvon printre rezidenti ca angajatii spitalelor clinice ar beneficia de un spor suplimentar de 15%, tocmai pentru ca spitalul respectiv este CLINIC.

Eu sunt medic rezident pe post, spital platitor in Vrancea, dar efectuez stagiile in cadrul Spitalului Clinic de Copii Brasov, deci beneficiez de toate sporurile spitalului si sectiei in care imi desfasor stagiul de pregatire. Intrebarea mea este daca pot beneficia de acest spor de 15% pentru spitalele clinice.

Va multumesc pentru raspunsuri!



Ati putea beneficia ,daca acest spor ar fi reglementat ,dar pana in prezent nu am cunostinta despre asa ceva.Un spor de 15% se acorda personalului de specialitate medico-sanitar şi auxiliar sanitar care asigură urgenţele medico-chirurgicale de gradele 0 şi 1 până la restabilirea funcţiilor vitale ale pacienţilor, încadrat în spitalele judeţene şi în spitalele de urgenţă din centrele universitare,dar dvs. sunteti incadrat intr-un spital clinic monospecialitate,nu de urgenta.
Ultima modificare: Duminică, 14 August 2011
ContSters136493, utilizator