Ca am simpatii pe forum, o stiam din diferite postari pe mp din partea unor useri pe care i-am ajutat efectiv cu anumite sfaturi - dar uite ca nici asa nu este bine...
@Codul, sa nu credeti ca nu m-am gandit si la unele lucruri care si dvs. le-ati spus, dar si altii, insa, asa cum s-a mai afirmat, fiind mai multi operatori, fiecare are o anumita maniera de a rezolva problemele ridicate de autorul topic-ului.
Am sa va spun ceva: sunt din Moldova, din Iasi - da, o zona mai putin dezvoltata a tarii (niste tarani) iar furnizorul nostru de energie electrica este din vestita Germanie. Daca doriti pot sa va trimit un set de facturi venite pentru asociatie si o sa observati o imbarligatura de date, cifre, kwh, accize, taxe cu +, apoi cu -, indecsi, serii de aparate, un haos... Pe prima pagina scrie ceva, pe urmatoarea, aparent aceleasi date, dar cu interpretari diferite - de nu mai stie nimeni ce sa faca si cat sa plateasca. Asta la energie electrica, facturi intocmite cu un program nemtesc...
Pentru gaze naturale, mi-am facut un cont pentru a ”servi” facturile ON-LINE, da chiar asa mai subdezvoltati cum suntem, si pe-aici functioneaza internetul, insa nu si la firma germana. Toata luna iulie s-au tot scuzat ca mesteresc la mentenanta, ca va trimitem peste 5 zile, apoi peste alte 5 zile - totul desigur, fix peste cele 30 de zile regulamentare de cand ai facut cererea pentru trimiterea facturii...
Ei, avand aceasta experienta in spate, m-am gandit eu - si am observat ca si alti useri au zis cam la fel, da chiar si @elga50. Te duci la biroul lor de relatii cu publicul, da este adevarat, servesti un rand frumusel, dar te astepti la un raspuns avizat si o rezolvare imediata.
Desi am o anumita varsta, nu sunt impotriva progresului tehnic, ba chiar dimpotriva, daca putem rezolva din fata calculatorului ceva, de ce sa nu o facem? Insa, asa am inteles, autorul topic-ului pleaca din tara pe o perioada mai mare de timp si cine stie daca-si mai aduce aminte sa mai raporteze un consum pe zero, sa astepte emiterea facturii si cate si mai cate si ar fi vrut sa-si rezolve definitiv o grija.
Oricum, @mir2006 nu cred ca s-a asteptat la o asa avalansa de sfaturi, dar imi pare bine ca s-a hotarat sa:
”Ma voi duce sa le explic situatia, apoi voi posta aici pasii care trebuie urmati, pt a le fi si altora de ajutor”,
insa asa cum s-a afirmat, nu peste tot se respecta aceeasi procedura, deci pasii potriviti la ENEL pot fi diferiti de cei de la E-ON.
~ final discuție ~