avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... spor de toxicitate acordat in urma administrarii de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

spor de toxicitate acordat in urma administrarii de opioide

Buna seara,
Sunt cadru medical si in baza nu stiu carei legi sunt OBLIGATA de catre sefii mei sa administrez opioidul Sintalgon pacientilor aflati in sevraj toxicologic.
Mai mult de atat suntem fortati-obligati sa administram pisat sau rashnit acest acest medicament, ceea ce implica un mare risc vital.
INTREBARE: in baza carei legi putem obtine un spor de toxicitate, asta in cazul in care vom fi ( SIGUR) nevoiti sa apelam la consult/internare intr-o sectie de specialitate.Precizez ca atat eu si cativa colegi deja ne resimtim in urma inhalarii acestui praf(drog sintetic).
Va mutumesc anticipat!!!
Cel mai recent răspuns: ContSters161789 , utilizator 00:23, 5 Septembrie 2011
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 115/2004, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 125/2005 prevede un spor de 15% pt cazurile

1. personalul de specialitate medico-sanitar si auxiliar sanitar din sectiile si compartimentele de boli infectioase;
2. personalul din unitati de boli infectioase, precum si personalul de specialitate medico-sanitar si auxiliar sanitar din unitatile de primire a urgentelor si din compartimentele de primire a urgentelor;
3. personalul din laboratoarele si sectiile de cercetare care executa cercetari chimice, fizico-chimice, sinteze chimice, analize instrumentale in statiile-pilot si micropilot, in vederea obtinerii unor noi substante;
4. personalul din laboratoarele si compartimentele de cercetari biologice, inframicrobiologice, microbiologice, virusologice si biochimice;
5. personalul din sectiile, laboratoarele si compartimentele pentru cercetarea, producerea si controlul serurilor si vaccinurilor;