avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 505 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Infiintare PFA medic
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Infiintare PFA medic

Buna ziua!
Sunt medic si vreau sa lucrez cu timp partial intr-un cabinet privat.( Nu intru in contract cu Casa de asigurari!!) Mi s-a spus ca trebuie sa devin PFA. Ce acte imi trebuiesc si unde merg cu ele ? la Finante?
Cu multumiri!
Cel mai recent răspuns: stan camelia , utilizator 13:52, 7 Septembrie 2011
Va trebuie
- dovada spatiului unde veti desfasura activitatea - act de proprietate, contract de inchiriere, contract de comodat, daca este un apartament si acordul vecinilor pentru desfasurarea activitatii
- copii dupa diploma dumneavoastra de studii - care sa ateste faptul ca sunteti specializat pentru meseria/profesia pe care vreti sa o desfasurati.
PFA se inregistreaza la Oficiul Registrului Comertului in al carui teritoriu va veti desfasura activitatea.
Luati legatura cu biroul de informatii de la Registrul respetiv ca sa vedeti daca nu va cer si alte acte.
Pe langa dovada de spatiu trebuie sa va inregistrati in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale(la Directia Sanitara a Municipiului Bucuresti/sau judeteana). Trebuie obtineti o autorizatie sanitara de functionare, ar trebui sa treceti si pe la Colegiul Medicilor.
Cu inregistrarea de la R.U.C.M., ASF si dovada ca sunteti membru al Colegiului Medicilor(cu plata cotizatiei la zi), cu dovada de spatiu va prezentati la administratia financiara si depuneti formularul 070 in 2 exemplare. O sa vi se elibereze un CIF. Cu originalele si copii dupa acestea va scoateti stampila, parafa. Va cumparati registru de incasari si plati, registru inventar si registrul unic de control cat mai repede. Paginile acestor registre se numeroteaza, se snuruiesc si se trece cu ele pe la administratie sa vi le stampileze de inceput.