avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 716 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... Inca o slujba
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

Inca o slujba

Daca lucrez ca jurist de 6 luni cu jumatate de norma,as mai putea lucra undeva cu contract de colaborare dar fara nici o legatura cu domeniul juridic?
Cel mai recent răspuns: PERESCU ANDREEA , Consilier juridic 16:42, 28 Septembrie 2011
Din cate cunosc contractul de colaborare nu exista dpdv legal. Poate un contract de prestari servicii. Persoana fizica neautorizata nu poate incheia sub forma legala contract de prestari servicii. Sigur ca poti incheia un alt contract de munca in orice alt domeniu.
Contractul de prestari servicii in unele situatii este denumit contract de colaborare, conventie civila ...

Potrivit Legii nr.514/2003 , exercitarea profesiei de consilier juridic este incompatibila cu orice alta profesie autorizata sau salarizata in tara sau in strainatate - art.10 lit.c
In situatia in care Mona Lisa este angajata cu contract de munca pe post de consilier juridic la o firma in baza diplomei de licenta fara a fi inscrisa in Tabloul Consilierilor Juridici, nu mai poate incheia un contract de munca cu alta firma pe postul de secretara spre exemplu?
Deci eu daca sunt angajata ca jurist part-time pe baza diplomei fara a fi inscrisa in Colegiul Consilierilor Juridici nu ma pot angaja cu contract conventie civila ca secretara la alta firma sau eu stiu receptionera?
Eu stiam ca nu mai sunt in legalitate contarctele de conventie civila, poate stie un coleg mai bun! Din ce mai stiu eu, doar consilierii juridici care lucreaza la stat nu-si pot intocmi firme. Dar cum ziceam poate stie cineva mai priceput! Iertare daca am dat vreo informatie gresita!
Ultima modificare: Miercuri, 21 Septembrie 2011
gianantina, utilizator

Alte discuții în legătură