avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 221 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... concediu medical
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

concediu medical


Buna seara! Ma numesc iuliana, sunt studenta(ultimul an de master) m-am angajat recent de 2 saptamani, spatamana acesta am avut o operatie de apendicita. Asi vrea sa stiu cate zile de concediu medical ar trebui sa am si daca voi fi platita avand in vedere k nu am decat 2 saptamani lucrate.
Cat la suta din salariu mi se va da asta in cazul in care voi fi platita.
multumesc mult



Cel mai recent răspuns: iuliana2707 , utilizator 09:37, 28 Septembrie 2011
Numarul de zile de concediu medical necesar recuperarii dvs il stabileste medicul si nicidecum legislatia sau angajatorul ...
Daca daca concediu medical intervine in prima luna de munca (neexistand o baza de calcul anterioara) vor fi luate in calcul veniturile negociate contractual si inca nerealizate.

Cuantumul brut lunar al indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă se determină prin aplicarea procentului de 75% asupra bazei de calcul stabilite conform art. 10 din OUG nr.158/2005.
iuliana2707 a scris:


Buna seara! Ma numesc iuliana, sunt studenta(ultimul an de master) m-am angajat recent de 2 saptamani, spatamana acesta am avut o operatie de apendicita. Asi vrea sa stiu cate zile de concediu medical ar trebui sa am si daca voi fi platita avand in vedere k nu am decat 2 saptamani lucrate.
Cat la suta din salariu mi se va da asta in cazul in care voi fi platita.
multumesc mult



1. Art.12,(1)Norme de aplicare a OUG 158/2005: