Buna ziua,
Am postat acel articol cu scopul de a face putina lumina in aceasta chestiune putin cunoscuta de populatie!
Inteleg revolta dumneavoastra, domnule trifu2000, dar cu parere de rau, majoritatea conduce minoritatea! Iar minoritatea vede, tace si nu face nimic!
Sunt studenta in an terminal la Facultatea de Drept din Bucuresti si privesc cu frica sistemul legislativ incercand sa caut in el acele articole, putine ce-i drept, care apara acel segment caruia i-a fost destinat, dar :"...... O SOCIETATE FARA MORAVURI SI FARA PRINTIP, VA SA ZICA CA : NU LE ARE ! ....."
I.L.C. a vazut in noi ceea ce , tot noi, incercam sa negam si ascundem capul in nisip proclamandu-ne stapani pe ceea ce ne este dat si aruncat in ochi pe o foaie de hartie !
Intr-adevar ca trebuie sa avem o conduita etica, morala si pe care o insuflam generatiilor viitoare si daca nu ar exista simtul civic, in unii, nu am mai exista !
Trebuie sa spun ca si domnul u.b.i.k. are perfecta dreptate: ce ascultam noi astazi ca natiune..........e ceea ce , de fapt, si meritam ! Mai sunt putine glasuri care mai spun ceva si aduc putina lumina, dar rand pe rand vor pleca si ei capul, se vor retrage in cartile vechi ignorand exteriorul!
Probabil ca ma departez de la subiect, dar ni se da ceva nu cu scopul de a ne conduce spre libertatea reala, ci spre cea aparenta, fictiva !
Zilnic vedem ceva nou si uite asa trece o zi si iar o zi si iar o zi pana cand ajungi de unde ai plecat! Sistemul a castigat iar! Suntem tinuti ocupati cu diverse teme, dar daca am gandi si am fi realisti nu am putea fi stapaniti de nimeni, de nici o forta coercitiva , de nici o lege constitutionala, de nimic si nimeni!
Legile sunt date, nu ca sa avem noi drepturi, desi asa scrie acolo, ci cu scopul de a crea obligatii, de a ne tine legati unii de altii, ocupati cu ceva ca sa nu vedem adevarul !
Va creedeti LIBERI??? Si daca da, ce e libertatea ??? E o intrebare ce o adresez oricui si sper sa se si raspunda !