avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Directorul ma obliga sa predau altceva decit ceea ce ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Directorul ma obliga sa predau altceva decit ceea ce scrie in fisa postului

In anul 1987 am terminat Facultatea de filozofie. Pe diploma de absolvire scrie dubla specializare: istorie- filozofie. La intrarea in invatamint am optat pentru istorie. Gradele didactice : definitivat, gradul II, gradul I sunt toate in istorie. Acum citiva ani am facut un master in istorie. Anul acest directorul colegiului unde imi desfasor activitate de 22 ani ma obliga sa predau la o clasa o ora de stiinte politice in contextul in care sunt profesori de specialitate respectiva insa acestia din diferite motive predau istoria (inclusiv orele suplimentare) . Este normala decizia directorului sau este abuziva ? Ce trebuie sa fac?
Precizez ca nu am primit o comunicare scrisa in sensul celor presentate mai sus
Nu am un contract individual de munca (de fapt nu are niciunul din profesori)
In fisa postului figurez ca profesor de istorie
Multumesc anticipat pentru raspuns
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 23:27, 3 Octombrie 2011
!. Ca absolvent de istorie si filosofie, sunteti incadrat(a) pe aria curriculara "Om si societate", din care fac parte stiintele politice, deci puteti preda fara problele. Daca nu doriti, nu predati.
2. CIM aveti, inca de acum 22 de ani, incheiat cu ISJ, nu cu liceul, poate a semnat directorul de atunci in numele ISJ, avand aceasta imputernicire prin lege.