avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1789 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... incadrare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

incadrare

buna ziua. am si eu o nelamurire. sunt student la geodezie si in lucrez la o firma de cadastru de peste 6 luni si sunt trecut ca muncitor necalificat in cartea de munca. as vrea sa stiu cum pot sa imi schimb incadrarea,in ce functie si dupa cat timp...intelesem ca dupa 6 luni pot fi trecut tehnician. multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: adi2011 , utilizator 13:34, 9 Octombrie 2011
In c.i.m. ce functie aveti trecuta ? .... modificarea functiei se poate face numai cu acordul ambelor parti ...
in c.i.m. sunt trecut ca muncitor necalificat(din cate stiu nu puteam sa fiu trecut pe alta functie la inceput)....as vrea sa stiu in ce functie ma pot incadra cu studiile mele eventual si dupa cele 6 luni de cand lucrez in domeniu. acordul patronului nu ar fi o problema numai ca nu stiu daca ma pot trece ca topograf,tehnician topograf sau ar fi alta funcite in care sa ma incadrez avand in vedere faptul ca sunt student la o facultate de profil.
Pentru a fi trecut in tr-o anumita functie ar trebui sa aveti si studiile necesare ocuparii acesteia ... pana la absolvirea facultatii puteti fi incadrat pe un post corespunzator studiilor medii absolvite ..
adi2011 a scris:

in c.i.m. sunt trecut ca muncitor necalificat(din cate stiu nu puteam sa fiu trecut pe alta functie la inceput)....as vrea sa stiu in ce functie ma pot incadra cu studiile mele eventual si dupa cele 6 luni de cand lucrez in domeniu. acordul patronului nu ar fi o problema numai ca nu stiu daca ma pot trece ca topograf,tehnician topograf sau ar fi alta funcite in care sa ma incadrez avand in vedere faptul ca sunt student la o facultate de profil.