avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 680 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... teapa firma de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

teapa firma de telefonie mobila

Am fost victima unei fraude prin telefon cu 60 euro, mi s-a facturat 358 ron si am scadenta la plata. Eu nu vreau sa o platesc .Intreabarea este ca am contract pe doi ani. Poate sa ma dea in judecata?
Cel mai recent răspuns: bebetanase , utilizator 09:37, 7 Februarie 2012
bebetanase, nici eu nu vreau sa va jignesc, de aceea nu va spun ca aici nu e forumul studiourilor de la Buftea, este forumul Avocatnet - stiti desigur ca nu facem scenarii ci incercam sa dam raspunsuri cat mai utile bazandu-ne pe ce spun utilizatorii.

Singura institutie care poate ajuta utilizatoarea este Politia.
Iar plata sau neplata facturii este optiunea dumneaei, noi i-am spus ce se poate intampla. Nu ii putem impune sa o plateasca si nici dvs. nu ar trebui sa insistati sa nu o plateasca.

Mesajul dvs. este atac la persoana (a mea, dar trec cu vederea) in prima parte, in a doua parte repetati ce ati scris in prima postare din acest topic iar in ultima parte insirati generalitati inutile subiectului. Aveam destule motive sa il sterg, l-am lasat doar ca sa va rog in public sa va schimbati tonul si exprimarea, agresivitatea in postari este sanctionata pe forum.

Multumesc.
Ares_3, va multumesc pentru raspuns si tot in public imi cer scuze pentru tonul nepotrivit pe care l-am folosit. Rog sa ma credeti ca nu am intentionat nicio clipa sa lansez vreun atac la persoana nimanui, cu atat mai mult la adresa moderatorului.
Trecand peste pasajul cu studiourile de la Buftea, prin care nu m-ati jignit deloc, ba dimpotriva, m-ati atentionat foarte fin, doresc sa va precizez ca prin reluarile de idei si asa zisele "generalitati inutile", am vrut sa ma fac mai bine inteles de catre utilizatoare, care este intr-o mare incurcatura, ca nu trebuie sa accepte nicio umilinta din partea companiei de telefonie in cauza si ca merita sa lupte pentru a i se face dreptate ! Ati observat cred ca nu am insistat sa nu plateasca factura considerata "umflata", ci am scris ca EU n-as plati......Din pacate si eu sunt intr-o situatie asemanatoare cu a dumneaei, dar am deja o indelungata si bogata experienta in aceasta speta, si am dorit sa fiu (si voi continua) alaturi de dumneaei ,cu sfaturi utile in aceasta incercare de a duce o lupta extrem de grea, inegala recunosc, dar nu imposibil de castigat, pentru descoperirea si stoparea fraudelor.Nu ma indoiesc deloc ca si dumneavoastra urmariti si faceti acelasi lucru prin raspunsurile pe care le dati.
In speranta ca veti primi scuzele mele,
va multumesc.


Nu m-am suparat, nu aveti de ce sa va cereti scuze :)

Diferenta de opinii nu ar trebui sa ne bage in dueluri verbale, asta am vrut eu sa va transmit. Fiecare dintre cei care scriu incearca sa argumenteze cum se pricepe mai bine solutia pe care o propune, in asa fel incat utilizatorul sa poata analiza si alege ce considera ca este mai bine pentru el.

Ma bucur ca mesajul meu (cel adresat dvs.) si-a atins scopul.
Zi frumoasa!

Buna dimineata !
Asa este, aveti dreptate.
Si eu va doresc o zi frumoasa!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Orange - numãrul cu suprataxã 1280 Istvan73 Istvan73 Buna ziua! In urma cu cateva luni, fiul meu a trimis un SMS la numarul 1280 ca sa descarce un joc de pe internet, costul acestei SMS fiind de 1,5 euro. Dar ... (vezi toată discuția)
Facturare abuziva telefonie mobila m.i. m.i. Buna ziua, As dori sa contiunui discutia cu privire la factura de telefonie mobile, incarcata in mod abuziv cu mesaje enjoy divertisment pe care nu le ... (vezi toată discuția)
Doresc reziliere contract telekom ( persoana juridica) mobinstal mobinstal buna seara, desi sunt client Telekom ( mobil) doar de 3 luni , datorita serviciilor de proasta calitate, doresc rezilierea contractului . prin schimb de ... (vezi toată discuția)