avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 428 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale contract concesiune
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

contract concesiune

sunt medic de familie intr-o comuna. am un contract de concesiune (unic) pt cabinetul propriu-zis cit si pentru un spatiu cu titlul de "locuinta medicului". recent, primaria a impartit spatiul cu destinatie de locuinta in 2 si l-a concesionat la alti 2 fara sa-mi rezilieze sau schimbe contractul. motivatia lor a fost ca spatiile cu destinatie ne-medicala nu se concesioneaza si ca atare au voie sa faca acest lucru.
intrebari: contractul meu (incheiat acum 1 an) este valabil? a fost vreodata valabil? este legal ce au facut cei de la primarie?
Cel mai recent răspuns: Cosmin Sighiartau , Consilier juridic 07:57, 29 Septembrie 2008
Depinde foarte mult si de ce scrie in contractul ala de concesiune.
Intrebare: care este perioada pentru care s-a incheiat contractul, in ce conditii se poate rezilia de catre parti, mai mult de atatin ce conditii se poate modifica? Se specifica undeva ca una dintre parti poate sa modifice unilateral contractul? Ma indoiesc, desi exista posibilitatea de a modifica unilateral "din motive exceptionale, legate de interesul public, temeinic justificate"

In plus de asta, concedentul "este obligat sa nu il tulbure pe concesionar in exercitiul drepturilor rezultate din contractul de concesiune"

Motivatia ca spatiile cu destinatie ne-medicala nu se concesioneaza este eronata.
In OUG 54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publica se spune in art. 3
"Fac obiectul contractului de concesiune bunurile care sunt proprietate publica a statului sau a unitatilor administrativ-teritoriale, potrivit Constitutiei si reglementarilor legale privind proprietatea publica. "
Prin urmare, nu se specifica nicaieri care este destinatia pe care trebuie sa o aiba obiectul contractului.