Ca si completare la cele spuse de dumneavoastra.... daca intre unitatea service si asigurator exista un contract de colaborare atunci cei de la asigurari au dreptul de a solicita facturile de achizitie ale pieselor auto.... in multe cazuri au fost cosntatate diferente enorme intre ceea ce era in factura plus un adaos decent si pana la ce era inscris in deviz.... se poate vorbi aici lejer si de 1000% adaos de la pretul piesei de producator pana la cel de origine.
Nu este insa o solutie exacta decat daca ii prinzi pe picior gresit.... adica cu luna contabila inchisa pentru a nu mai putea inregistra facturi din urma cu preturi apropiate de realiate, asa cum se procedeaza frecvent.
lucian2011 a scris:
Multumesc pentru sfaturi.Cred ca buna legatura intre reprezentatul asiguratorului si service-ul auto a facut ca totul sa se rasfranga asupra mea.Intr-adevar,service-ul ca sa prinda lucrarea "grasa" s-a apucat de masina inainte sa aiba un accept de plata din partea asiguratorului.Cand masina a fost gata service-ul a cerut accept de plata din partea asiguratorului,raspuns care a fost astfel (am e-mailul)”
Buna ziua.
Dosarul se afla in cercetari.
Nu se elibereaza accept de plata
Achita clientul daca doreste reparatia
La aceasta val. a devizului auto este dauna totala.
Oricum, nu cred ca in acest scurt timp de la deschiderea dosarului, masina s-a reparat
Cu respect,…reprezentant asigurator „”
Din acest moment reprezentantul service-ului s-a indreptat catre mine cu privire la plata reparatiei.Dumnealui considera ca avad factura si devizul semnat si stampilat indeplineste toate conditiile unei somatii de plata.Intrebarea mea este urmatoarea.Pe langa factura si devizul final nu ar fi trebuit un contract intre mine si service-ul auto ? Nu ar fi trebuit o comanda ferma pentru piesele folosite la reparatie ? Nu ar fi trebuit sa am de la bun inceput un deviz estimativ ? Dupa noi cercetari am descoperit ca in devizul final sunt trecute mult mai multe piese decat cele trecute in prima constatare facuta de asigurator.Este posibil sa fi fost facuta o reconstatare de catre reprezentatul asiguratorului,fara ca eu sa fiu instiintat ?Devizul este facut in Audatex,ceea ce inseamna ca piesele folosite la reparatia masinii sunt originale.Pot trimite masina la o expertiza ca sa dovedesc ca am fost inselat ?Astazi am trimis o notificare service-ului auto prin care solicitam copii de pe o serie de documente.-documentul de intrare in reparatie emis de asigurator,constatarea si reconstatarea emisa de asigurator,documentele de provenienta a pieselor folosite la reparatie,nota de comanda care sa ateste ca eu am comandat anumite piese..etc.Notificarea a fost trimisa in dublu exemplar la sediul service-ului urmand sa primesc inapoi una din cele 2 hartii care sa-mi confirme primirea acestuia.Service-ul a procedat la citirea notificarii,inapoierea unui exemplar fara sa fie semnat si stampilat,justificand ca nu sunt Garda Financiara sa obtin din partea dumnealor atatea documente.Va rog sa ma sfatuiti cu privire la pasii ce trebuie sa-i fac pentru a putea demonstra in instanta nevinovatia mea.Multumesc