Pe scurt, am fost escrocat telefonic, prin metoda reancarcarii unui cont pre-pay, cu 100 euro de catre un individ care s-a dat drept angajat al departamentului fraude al Orange=D>!
Imediat dupa incheierea convorbirii, am sunat la serviciul clienti Orange, am cerut blocarea respectivului numar de telefon si anularea reancarcarii in cauza. Am fost refuzat pe motiv ca nu exista proceduri prin care sa faca asta. Mi-au spus ca nu pot accesa lista mea cu convorbiri telefonice desi le-am dat acordul meu explicit in aceasta privinta (!) si ca nu se mai poate anula reancarcarea. Am depus vreo trei plangeri la Orange, dar continua cu acelesi raspunsuri, ba chiar mi-au spus ca daca am gresit si am reancarcat acel cont, asta e, ei nu pot anula operatiunea(!!!)
In fine, trecand peste faptul ca vina imi apartine pentru acea reancarcare:yeah:, este normal ca Orange sa refuze sa i-a masuri pt.impiedicarea fraudelor? Este legal ca Orange sa-mi refuze dreptul de anula o reincarcare?
Exista in legislatia drepturilor consumatorului ceva referitor laasemenea situatii? Ce optiuni legale am?
Eu le-am precizat in reclamatiile depuse ca voi depune plangere la ANPC pt. incalcarea drepturilor consumatorului, precum si o plangere penala la organele abilitate pt. favorizarea infractorului.
Sunt tare, nu?#-o#-o#-o
Totusi, ce-as putea face impotriva Orange?
Va multumesc ca m-ati suportat si va multumesc si pt. raspunsuri!
În alte țări erorile din partea clienților sau a terților se rezolvă cât mai urgent posibil (nu știu de ce la noi se încurajează hoția sau mai bine zis acționarea în instanță, instanță trebuie să se ocupe de infracțiunile care de zeci de ani nu le mai face față)
Blocare cartela sim
iulipaul
am o cartela sim orange si pe data de 17.01.2014 mi-a fost blocata,am fost la un orange shop si mi s-a spus ca e blocata pe motiv de frauda si m-i s-a spus sa ... (vezi toată discuția)