avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 736 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Inrebare demisie
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Inrebare demisie

buna ziua,

la locul meu actual de munca sunt angajat ca INGINER. atat este scris in contractul de munca.
am vrut sa dau demisia cu termen de preaviz de 15 zile.
am primit raspunsul ca, societatea ma considera ca cadru de conducere, si termenul de preaviz este de 45 zile.

stiu ca pentru cadru de conduxere termenul este de 45 zile, si in realitate de cateva luni am responsabilitati mai mari, dar totusi in contract de munca este scris "INGINER", si nici salariul nu a fost marit cand am primit responsabilitatile mai mari.

societatea poate sa "ma considera" cadru de conducere?
nu trebuie sa apare si in contract de munca ca sunt angajat in cadru de conducere?

va rog lamuriti-ma.

cu stima,
arnold
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:11, 8 Decembrie 2011
depinde de ceea ce scrie pe cartea de munca, de ceea ce este mentionat in contract, daca acesta nu a fost modificat ulterior, cat si din fisa postului pe care v-ati insusit-o.
PS Grija la exprimare ....
@ arnoldino
Termenul de preaviz este cel mentionat in contractul individual de munca , daca acesta nu a fost modificat printr-un act aditional la c.i.m.
In speta, daca termenul de 15 zile nu a fost modificat , atunci aceasta este perioada de preaviz pe care trebuie s-o efectuati ...

p.s.
In carnetul de munca nu este precizata durata termenului de preaviz ...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Demisia . MARIUSIF MARIUSIF In cazul in care in contractul individual de munca incheiat intre mine si anagajator , inainte de intrarea in vigoare a legii 40/2011 ( contractul a fost ... (vezi toată discuția)