Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Carui compartiment dintr-o institutie publica ii revine sarcina sa intocmeasca organizarea controlului financiar preventiv, procedura de valorificare a elementelor rezultate in urma casarii, procedura de inventariere?
Va rog sa specificati daca e cazul si textul legal.
Va multumesc
in conformitate cu OMFP 1753/2004 privind normele de organizare si efectuare a inventarierii elementelor de activ si pasiv, in conformitate cu pct 7,, Pentru desfasurarea în bune conditii a operatiunilor de inventariere, în comisii vor fi numite persoane cu pregatire corespunzatoare economica si tehnica, care sa asigure efectuarea corecta si la timp a inventarierii elementelor de activ si de pasiv, inclusiv evaluarea lor conform reglementarilor contabile aplicabile’’.
Iar conform punctului 52 ,,Propunerile cuprinse în procesul-verbal al comisiei de inventariere se prezinta, în termen de 3 zile de la data încheierii operatiunilor de inventariere, administratorului unitatii. Acesta, cu avizul conducatorului compartimentului financiar-contabil si al compartimentului juridic,decide, în termen de cel mult 5 zile de la primirea procesului-verbal, asupra solutionarii propunerilor facute, cu respectarea dispozitiilor legale